کد خبر: ۱۵۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۲۹ آبان ۱۴۰۰
فرمانده سپاه ناحیه سپیدان خبرداد:

برگزاری بیش از ۱۸۰برنامه در هفته بسیج شهرستان سپیدان

محمدی در سخنانی به تشریح عملکرد بسیج شهرستان سپیدان پرداخت و گفت : تاکنون بسیجیان شهرستان سپیدان توانسته اند تعداد ۵۶ صندوق قرض الحسنه مردم پایه را راه اندازی که غالب اینها در روستاها راه اندازی شد و تقریبا نزدیک به ۵۰ شغل به سبب آن ایجاد شد.
فرمانده سپاه ناحیه سپیدان از بیش از ۱۸۰برنامه درهفته بسیج در قالب های مختلف خبر دادبه گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، مسلم محمدی فرمانده سپاه ناحیه سپیدان در نشست خبری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان سپیدان به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند هر شخصی که دلش با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد یک بسیجی محسوب می شود بنابراین همه آحاد مردم ایران اسلامی چه در شجره طیبه بسیج سازماندهی شده باشند و یا پرونده بسیجی نداشته باشند از قول مقام معظم رهبری به عنوان بسیجی محسوب می شوند فلذا این ایام مبارک را خدمت مردم مومن و انقلابی شهرستان سپیدان تبریک عرض می کنم.

وی با اشاره به ماموریت های مهم بسیج افزود: هفته بسیج را درحالی شروع می‌کنیم که بیش از چهل دهه از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میگذرد و بسیج با منویات امامین انقلاب خاصه بیانیه مهم و سند بالادستی گام دوم انقلاب توانسته است حرکتهای جدیدی را به جهان اسلام عرضه کند. در بین ماموریتهای بسیج دو ماموریت مهم و شاخص را بتوانیم تعریف کنیم.

بنابه گفته این مقام مسئول، عمق بخشی داخلی که مجموعه بسیج حرفهایی برای گفتن دارد از جمله شرکت در رزمایش شهید سلیمانی به جهت مهار ویروس کرونا ،فعالیتهای فرهنگی ،جهادی،اقتصاد مقاومتی و بسیاری از فعالیت های دیگری که مردم عزیز مهین اسلامی شاهد آن هستند.

محمدی با بیان اینکه کمک به حفظ امنیت پایدار از خدمات بسیج در جامعه است، تاکید کرد: بسیجیان در قالب گشتهای رضوییون ،تورهای ایست و بازرسی در مناسبت های مختلف به امنیت جامعه کمک می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان در سخنانی به تشریح عملکرد بسیج شهرستان سپیدان پرداخت و گفت: تاکنون بسیجیان شهرستان سپیدان توانسته اند تعداد ۵۶ صندوق قرض الحسنه مردم پایه را راه اندازی که غالب اینها در روستاها راه اندازی شد و تقریبا نزدیک به ۵۰ شغل به سبب آن ایجاد شد.

وی در ادامه بیان داشت: تعداد ۷۰گروه جهادی در شهرستان  مشغول خدمات هستند که راه اندازی ۷ واحد مسکونی یکی از خدمات بسیار ارزنده آنها بود.

انتهای پیام/ع
نویسنده :
سپیدان آنلاین
نظرات بینندگان