کد خبر: ۱۵۱۱۷۲
گزارش تصویری//
مراسم گرامیداشت «شهید علی شفاف» نخستین بسیجی شهید شهر شیراز ‎‎با حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس و خانواده شهید در بنای مقدس بیت الرقیه(س) شیراز برگزار شد
عکاس: احمدرضا مداح
تاریخ: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
به گزارش سرویس چندرسانه ای شیرازه، مراسم گرامیداشت شهید «شهید علی شفاف» نخستین بسیجی شهید شهر شیراز در دوران هشت سال دفاع مقدس ، با حضور سرداران، فرماندهان بسیجی دوران دفاع مقدس، خانواده شهید، جانبازان، آزادگان و ایثارگران در بنای مقدس بنت الرقیه(س)برگزار گردید.

در این مراسم فرماندهان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی  از چگونگی شکل گیری سازمان بسیج در شیراز و همچنین نحوه اعزام نیروها پرداختند . در ادامه این مراسم از خانواده این شهید بزرگوار تجلیل به عمل آورده شد

«شهید علی شفاف» در 25شهریور 1339 در شیراز به دنیا آمد، وی در زمان شهادت 20 سال داشت و در سال 1359 در سوسنگرد به شهادت رسیده است.

این شهید بزرگوار پیش از انقلاب در فعالیت‌های مبارزه علیه رژیم شاهنشاهی شرکت داشته است. وی با جمع‌آوری نوارهای موسیقی و ضبط صدای امام خمینی«ره» روی آنها و چاپ اعلامیه‌های ایشان با استفاده از دستگاه‌های تکثیر مدرسه و دست‌نویسی بعضی از اعلامیه­‌ها در کنار دیگر انقلابیون به مبارزه می‌پرداخته است.




عکاس :
احمدرضا مداح
نظرات بینندگان