کد خبر: ۱۵۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۰۲ آذر ۱۴۰۰

فراخوان جذب خبرنگار برای پایگاه خبری تحلیلی شیرازه

پایگاه خبری تحلیلی شیرازه به دنبال گسترش فعالیت‌های رسانه‌ای خود از میان علاقه‌مندان به حرفه خبرنگاری، نیروی افتخاری و قراردادی جذب می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی شیرازه به منظور گسترش برنامه‌های رسانه ای خود و پوشش هرچه بهتر اخبار، یادداشت و تولید گزارش از افراد علاقه مند با عضویت افتخاری و همچنین خبرنگاران حرفه ای جویای کار دعوت به عمل می‌آورد.

ما به دنبال شناسایی افراد علاقه مند، خلاق، متعهد و مشتاق برای انجام فعالیت رسانه ای نظیر تهیه خبر، گزارش خبری و تحلیلی، ویدئو، یادداشت و... هستیم پس اگر شرایط لازم را دارید با مراجعه به لینک زیر ثبت نام کنید.

همه افراد دارای شرایط اولیه امکان همکاری افتخاری در سراسر استان فارس را دارند اما برای عضویت قراردادی می بایست شخص متقاضی ساکن شهر شیراز، دارای حداقل یک سال سابقه کار خبری و دارای وقت کافی برای انجام رسالت خبری باشد.

داشتن روحیه انجام فعالیت تیمی، خلاقیت و تعهد به کار و وقت شناسی از جمله ویژگی کسانی است که می خواهند با ما همکاری داشته باشند.

گفتنی است، این پایگاه خبری تحلیلی در سال 1391 مجوز رسمی فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 91/31939 را دریافت کرده است.

مهلت ثبت نام به پایان رسید.

** پس از بررسی نفرات ثبت نام کننده، نتیجه نهایی به برگزیدگان اطلاع داده خواهد شد.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان