کد خبر: ۱۵۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۳ آذر ۱۴۰۰
نماینده ولی فقیه در استان فارس:

روحیه بسیجی علت فریاد صدای مقاومت در کشور های جهان است

آیت الله دژکام با بیان اینکه در کشورهای دیگر صدای مقاومت بلند شده و روحیه بسیجیان مسبب آن بوده است، اظهار کرد: ارتباط با ولایت شاخصه اصلی بسیجی است. امروز تمامی میلیون بسیجی جهان اسلام یک صدا فریاد گوش به فرمان تو ایم خامنه ای سر می دهند تا به قله های آرمانی ظهور برسند.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز امروز ۳ آذر ماه در گرد همایی بسیجیان که در حرم مطهر احمد ابن موسی(ع) برگزار شد، با بیان اینکه اگر صبر نبود امکان پیروزی ما وجود نداشت، تاکید کرد: هر روز که عرصه ای فرا روی انقلاب اسلامی باز شد، بسیجیان مدافعان راستین انقلابی بوده اند و طعم مبارزه با دشمنان این آب و خاک را چشیده اند.

آیت الله دژکام با بیان اینکه صبر اولین صفت بسیجیان ما بوده است که باعث شده در همه عرصه ها  مردانه ایستادگی کنند، افزود: بسیجیان نه تنها خودشان در بلایا ایستادگی کرده بلکه دیگران را هم به صبر دعوت کردند. 

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه پای بسیج به کشور های دیگر باز شد و نمونه آن در عراق دیده ایم، گفت: در اوایل ناآرامی های سوریه وقتی سردار سلیمانی بسیجی سربلند ما وقتی وارد عرصه این کشور شد، روحیه بسیجی را در ملت سوریه دمید و همگان را به مقاومت دعوت کرد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه در کشورهای دیگر صدای مقاومت بلند شده و روحیه بسیجیان مسبب آن بوده است، اظهار کرد: ارتباط با ولایت شاخصه اصلی بسیجی است. امروز تمامی میلیون بسیجی جهان اسلام یک صدا فریاد گوش به فرمان تو ایم خامنه ای سر می دهند تا به قله های آرمانی ظهور برسند.

بنابه گفته نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، در همه فراز و نشیب ها فرمانده برداری برای بسیجی، شعار و شعور را تشکیل می دهد. 

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان