کد خبر: ۱۵۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۰۶ آذر ۱۴۰۰
اختصاصی شیرازه:

فرماندار جدید شهرستان اقلید معرفی شد

طی آیینی با حضور سرپرست دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با تکریم خلیل بزرگی، شهرام منصوری به عنوان فرماندار جدید شهرستان اقلید معرفی شد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، طی آیینی که امروز با حضور سرپرست دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس و مسوولان شهرستانی در سالن امام رضا (ع) برگزار شد، با تکریم خلیل بزرگی، شهرام منصوری به عنوان فرماندار جدید شهرستان اقلید معرفی شد.

امام جمعه اقلید در ابتدای این آیین با تقدیر از زحمات مهندس بزرگی، برای فرماندار جدید آرزوی موفقیت کرد و بر لزوم تعامل و همکاری با وی تأکید داشت.

فرماندار جدید شهرستان اقلید معرفی شد

حجت الاسلام محمدصادق طالبی بیان داشت: حوصله، ابزار مسئولیت است و در برابر مردم علاوه بر اینکه باید پاسخگو بود، تحمل شنیدن سخنان آن ها را نیز باید داشت، چراکه ممکن است مردم گاهی خسته و یا در تنگنای زندگی و امرار معاش و مشکلات دیگر قرار داشته باشند، لذا یک مسئول باید سعه صدر داشته و برای حل مشکلات مردم تلاش کند.

وی خطاب به مسوولان گفت: درب اتاق و دفترتان را به روی مردم نبندید و پاسخگوی مردم به ویژه روستاییان یا هم شهرستانی هایی که از راه دور و نزدیک به ادارات مراجعه می کنند، باشید.

در ادامه فرماندار پیشین اقلید اظهار داشت: خداوند را شاکرم که بیش از 30 سال در عرصه خدمت به مردم قدم برداشتم.

خلیل بزرگی با اشاره به اعتبارات چند سال گذشته و برشمردن خلاصه ای از برخی پروژه های اجراشده در شهرستان، از همکاری، تعامل و همراهی همه مسوولان و کارکنان ادارات و... قدردانی کرد.

وی به تعهدات اخلاقی، کاری و انسانی اشاره و بیان کرد: در این مدت سعی کردم استقلال فکری داشته باشم. تعامل،  مشورت و همفکری وجود داشت اما تلاش کردم براساس قوانین و درراستای رضای خدا کار کرده و قدم بردارم.

حضور در روستاها به ویژه مناطق محروم روستایی و عشایری، پیگیری امور مردم، بازدید و پیگیری پروژه های عمرانی و بررسی نقاط ضعف و پیشرفت پروژه ها، حضور در اطفای حریق ها و حضور در مناطق حادثه دیده همراه با مسوولان مربوطه، حضور در اتفاقات سیل 98، بازدید و بررسی مسائل و مشکلات صنعت و واحدهای صنعتی، حضور و سرکشی در ادارات و پیگیری طرح تحول اداری، تکریم ارباب رجوع و...، پیگیری مسائل مربوط به شهرستان در حدود دوسالی که از شیوع کرونا میگذرد و... از دیگر رویکردهایی بود که فرماندار پیشین اقلید به آن ها اشاره کرد.

وی گفت: سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هستم و هر جا لازم باشد حضور خواهم یافت.

در پایان این جلسه، فرماندار جدید اقلید با بیان اینکه خداوند را شاکرم که سعادت خدمت به مردم ولایت مدار شهرستان اقلید را به بنده عطا فرمود، به برخی از مسوولیت هایی که طی دوران خدمت خود داشت، اشاره کرد.

شهرام منصوری بیان کرد: در این مدت سعی کردم در زمان معارفه کمتر سخن گویم چراکه دستم خالی است و هنوز کاری نکردم؛ اقلید باوجود اینکه از موهبت های بسیاری برخوردار است (آب، هوا، خاک و....)، شهرستانی کم برخوردار است لذا باید قدر این نعمت ها را دانست و پتانسیل های موجود را غنیمت شمرد و از فرصت ها نهایت استفاده را برد.

منصوری به ظرفیت کشاورزی شهرستان اقلید اشاره و اظهار کرد: از ظرفیت هایی مثل کشاورزی می‌توان بهترین استفاده برای تحول و جهش اقتصادی زندگی و معیشت مردم برد.

فرماندار اقلید بحث گردشکری را از دیگر ظرفیت های این شهرستان خواند و بر پیگیری در راستای رفع مشکلات موجود در عرصه ها و حوزه های مختلف تأکید کرد.

منصوری در پایان سخنان خود با تأکید بر اینکه هر مسوولی باید بهتر از مسوول قبلی کار کند، نقش مسوولان ادارات در این امر را بسزا خواند و عنوان کرد: احترام متقابل به مردم (نمی توان همه توقعات مردم را عملی کرد اما باید پیگیر بود و به درستی و با احترام با آن ها رفتار شود)، تعامل بین بخشی دستگاه های شهرستانی، تلاش و کوشش خستگی ناپذیر، همراهی با مجموعه مدیریت، پرهیز از مسائل حاشیه ای ازجمله انتظاراتی است که از مسوولان اداری شهرستان دارم.

انتهای پیام/ح

نویسنده :
مرضیه یحیی پور
نظرات بینندگان