کد خبر: ۱۵۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۱۰ آذر ۱۴۰۰

واژگونی ناگهانی خودرو در بلوار چمران

بی احتیاطی به هنگام رانندگی در بلوار شهید چمران باعث شد خودرو وانت از مسیر خود منحرف و در حاشیه خیابان واژگون شود.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، روابط  آتش نشانی شیراز از واژگونی ناگهانی خودرو در بلوار چمران خبر داد و گفت: شاهدان حادثه طی تماس با سامانه ی 125 درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی نیز حوالی ساعت 5 بامداد امروز  زنگ ایستگاه های 20 و 4 را بصدا درآورد و آتش نشانان را به محل حادثه در بلوار شهید چمران رهسپار کرد.

یک دستگاه خودرو وانت در بزرگراه چمران درحال حرکت بود که به دلیل نامعلومی از مسیراصلی منحرف و وارد فضای حاشیه بزرگراه شد.

در پی این حادثه، راننده و سرنشین این خودرو دچار مصدومیت جزیی شده که قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی با کمک افراد حاضردر محل حادثه از خودرو خارج شدند.

آتش نشانان بلافاصله با قرار دادن علائم ترافیکی در اطراف صحنه تصادف، نسبت به ایمن سازی محل حادثه اقدام کرده و همزمان نیز به قطع برق خودرو مشغول شدند.

با توجه به تاکید کارشناسان سازمان آتش نشانی از رانندگان درخواست می شود با رعایت سرعت مطمئنه در هرساعت از شبانه روز، دربزرگرا هها و خیابان ها و جاده های خارج از شهررانندگی کنند تا دچار حادثه نشوند.

رانندگان در شب هنگام و در ساعات اول بامداد به دلیل خلوت بودن جاده ها با سرعت زیاد اقدام به رانندگی می کنند که متاسفانه حوادث تلخی در این ساعات از شبانه روز رخ می دهد و اغلب نیز منجر به فوت و یا مصدومیت شدید سرنشینان می شود بنا براین ضروری است که در هرزمان موازین ایمنی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

 انتهای پیام/س

نظرات بینندگان