کد خبر: ۱۵۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۱۰ آذر ۱۴۰۰
فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد:

كشف ۵۶۳ كيلو حشيش در اطراف زمين‌هاي كشاورزي

فرمانده انتظامی استان گفت: در تعقيب و گريز ماموران انتظامي استهبان 563 كيلو حشيش در بازرسي از يك سواري پژو پارس كشف شد.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، سردار رهام‌بخش حبيبي فرمانده انتظامی استان فارس از كشف 563 كيلو حشيش در اطراف زمين‌هاي كشاورزي استهبان خبر داد و گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استهبان با همكاري سربازان گمنام امام زمام (عج) با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند يك سواري پژو پارس در حال انتقال مواد مخدر از استان‌هاي شرقي به سمت شيراز است كه بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران سريعا به محورهاي مواصلاتي اعزام و با برپايي تور ايست و بازرسي مقطعي سواري پژو پارس را شناسايي و دستور ايست را صادر كه راننده بدون توجه اقدام به فرار كرد.  

سردار حبیبی خاطر نشان كرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده به سمت زمين‌هاي كشاورزي روستاي محمدآباد متواري و با توجه به تاريكي هوا و موقعيت جغراقيايي منطقه با به جا گذاشتن خودرو فرار كرد.

وی با بيان اينكه در بازرسی از اين خودرو 563 کیلو حشيش کشف شد، تصريح كرد: تلاش براي دستگيري متهم متواري با جديت ادامه دارد.

اين مقام ارشد انتظامي در فارس عنوان کرد: پليس استان فارس با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی قاطعانه با مخلان امنیت مقابله کرده و اجازه فعالیت‌های مجرمانه به قاچاقچیان و سوداگران مرگ را نخواهد داد.

 انتهای پیام/س

نظرات بینندگان