کد خبر: ۱۵۱۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۱۰ آذر ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت گاز فارس:

شرکت گاز فارس به ادارات پرمصرف هشدار داد

طرح پایش مصرف گاز ادارات با هدف شناسایی مشترکان پر مصرف در استان فارس آغاز شد.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، غلامعباس حسینی، مدیرعامل شرکت گاز فارس از اجرای طرح پایش مصرف گاز ادارات با هدف شناسایی مشترکان پر مصرف در استان فارس خبر داد وگفت: در این طرح 42 گروه‌ پایش شرکت گاز استان، میزان مصرف گاز ادارات، سازمان‌های دولتی و اماکن  عمومی را رصد کرده و درصورت بالا بودن مصرف، در مرحله اول به مشترکان تذکر و اخطار داده می‌شود.

حسینی ادامه داد: در صورت ادامه بی توجهی به اخطار کتبی و عدم رعایت دمای رفاه، جریان گاز طبیعی ادارات پرمصرف قطع می‌شود.

وی با اشاره به این که دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه است افزود: طرح کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز طبیعی در ادارات و سازمان‌های دولتی با هدف صرفه‌جویی و مدیریت انرژی اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز فارس با اشاره به اینکه با رسیدن فصل سرما، افزایش مصرف گاز را شاهد هستیم افزود: براساس بخشنامه صرفه جویی مصرف بهینه و ایمن، همه سازمان ها، موسسات و شرکت‌های دولتی، نهاد‌های انقلاب اسلامی، نیرو‌های مسلح و استانداری تا پایان سال موظف به رعایت کامل مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی هستند.

وی افزود: برای اجرای این بخشنامه رعایت دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد در فضا‌های داخلی و بسته و دمای ۱۸ درجه سانتیگراد در راهرو‌ها و فضا‌های عمومی سرپوشیده، خاموش کردن وسایل گرمایشی یک ساعت پیش از پایان وقت اداری، خاموش کردن وسایل گرمایی در روز‌های تعطیل و استفاده از دستگاه‌های گازسوز استاندارد با برچسب انرژی بالا در اولویت قرار دارد.

 انتهای پیام/س


نظرات بینندگان