کد خبر: ۱۵۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۱۰ آذر ۱۴۰۰
رییس سازمان بسیج اساتید فارس:

بسیج ظرفیت فائق شدن بر ضعف های ساختار اداری است

جاجرمی زاده گفت: بسیج ظرفیت رو به جلو فائق شدن بر ضعفهای ساختار اداری و یا کم کاری های احتمالی است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محسن جاجرمی زاده در مراسم تقدیر از بسیجیان دانشگاه پیام نور شیراز که با حضور کارمندان و اساتید این مرکز دانشگاهی برگزار شد با اشاره به فلسفه تشکیل بسیج از نگاه مقام معظم رهبری افزود: در شرایطی که پس از انقلاب کشور مورد آسیب ها و تهدیدهای مختلفی واقع شده بود امام راحل(ره) با هوشیاری و نگاه بلندی که داشتند و با این فرض که ساختارهای موجود جوابگوی تهدیدات نیست  فرمان تشکیل بسیج را صادر و از یاس ناشی از کمبود امکانات دفاعی و ساختارها جلوگیری کردند.

وی همچنین با اشاره به میدان دار بوده بسیج در همه عرصه ها یاد آور شد: ملت ایران ورود به دهه پنجم انقلاب را در شرایطی جشن گرفتند که دشمن قصد داشت نابودی انقلاب را جشن بگیرد.

رییس سازمان بسیج اساتید استان فارس همچنین بسیج را پتانسیل رو به جلو فائق شدن بر ضعف ساختارهای اداری دانست و تاکید کرد: هر جا مسئولین کم فروشی در وظایف یا خدمات داشته اند یا احیانا خطایی داشته باشند بسیج به میدان می آید و با خدمت به مردم خلا های موجود را برطرف می کند.

جاجرمی زاده همچنین هویت بسیج را هویت جمعی مردم ایران دانست و گفت: با در نظر گرفتن  اینکه در نظام جمهوری اسلامی حقوق های نجومی و فساد زیبنده آرمانهای انقلاب نیست بسیج نیز با هوشیاری و عمل به موقع هر زمان با این موارد روبرو شد وارد میدان شده و از ارزشهای نظام و انقلاب دفاع خواهد کرد.

رییس دانشگاه پیام نور مرکز شیراز نیز ارزش آفرینی و ارزش مداری را مهمترین رسالت بسیج و بسیجی دانست و گفت: احساس خدمتگذاری و خدمت آفرینی از مهمترین نقش های بسیج به عنوان یک تشکل مردمی است.

مهرداد احمدی همچنین با اشاره به خدمات بسیج در ایجاد امنیت افزود: پایبندی به قانون،مساله شناسی و پاسخگویی به ابهامات با توجه به تعامل نهاد بسیج با مردم بسیار حائز اهمیت است.

وی  با قدردانی از خدمات بسیجیان در دوران شیوع کرونا تاکید کرد: مجموعه دانشگاه تمام توان خود را در حمایت از فعالیتهای بسیج کارمندان،اساتید و دانشجویان به کار می گیرد.

در پایان این مراسم از تعدادی از کارکنان بسیجی دانشگاه که در برنامه های بسیج مشارکت فعالانه داشتند به نمایندگی از سایر کارمندان تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/ع
نظرات بینندگان