کد خبر: ۱۵۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۳ - ۱۲ آذر ۱۴۰۰
مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس برگزار کرد

همایش تحول حقوق کیفری در قانون کاهش مجازات حبس تعزیری با حضور معاون اول قوه قضاییه

همایشی تحت عنوان تحول حقوق کیفری در قانون کاهش مجازات حبس تعزیری به همت مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس برگزار شد
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه،در همایش تحول حقوق کیفری در قانون کاهش مجازات حبس تعزیری که در شیراز برگزار شد،به تفسیرقوانین موجود در بحث تحول حقوق کیفری در قانون کاهش مجازات حبس تعزیری پرداخت و در ادامه به سوالات تخصصی حاضرین در این خصوص پاسخ داد.

در حاشیه این همایش حسن عبدلیان پور رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس با اشاره به اهمیت آموزش های به روز در قوه قضاییه گفت: فرصت مغتنمی دست داد که از حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه استفاده کنیم و این همایش را برگزار نماییم.

وی افزود: مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس درخصوص آموزش وکلای مرکز اهمیت ویژه ای قائل است و همواره در طول سال با برگزاری کارگاههای مختلف علمی، سعی در افزایش توان علمی وعملی وکلا و کارآموزان دارد.

عبدلیان پور خاطرنشان کرد: مرکز وکلای قوه قضاییه در پرورش وکلایی در تراز انقلاب اسلامی و اندیشه های بلند و اخلاقی نظام، حساسیت های خاصی دارد چراکه معتقدیم یک وکیل هم باید سواد علمی بالا و هم اخلاق حسنه ای داشته باشد.

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس در پایان نیز گفت: همایش‌هایی این چنینی نیز فرصت مطلوبی برای استفاده از بزرگان دستگاه قضا است که خوشبختانه این فرصت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق برای وکلای مرکز ایجاد و با استقبال خوب آنها مواجه شد.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان