کد خبر: ۱۵۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۱۲ آذر ۱۴۰۰
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس:

پنجره واحد خدمات سرمایه گذاری فارس ایجاد می‌شود/سرمایه گذاران و تولید کنندگان رزمندگان صفوف عملیاتی جنگ اقتصادی هستند

دهکردی گفت: برای تسهیل در امور مربوط به تولید و سرمایه‌گذاری، پنجره واحد فیزیکی خدمات سرمایه گذاری استان در مرکز سرمایه گذاری فارس ایجاد خواهد شد.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، ساسان مبینی دهکردی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در جلسه کمیته حمایت از سرمایه گذاری استان با بیان اینکه سرمایه گذاران و تولید کنندگان رزمندگان صفوف عملیاتی جنگ اقتصادی هستند از این رو باید با افتخار پیگیر رفع مشکلاتشان باشیم، افزود: کار پنجره واحد شروع شده و به موازات اجرای کار، فرایند بازخورد گیری که منجر به چابکی و اصلاح فرایند سرمایه گذاری خواهد شد مورد نظر است.

وی با تاکید بر این که همه دستگاه‌های عضو پنجره واحد باید نماینده‌های تام الاختیار و مطلع خود را که مسلط به قوانین و روند سرمایه گذاری هستند را جهت استقرار در این دفتر معرفی نمایند، افزود: تعهد به کار باید از ویژگی‌های نماینده‌ها باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس ادامه داد: بازدید‌های سر زده از این دفتر وجود خواهد داشت و فرایند سرمایه گذاری در پنجره واحد فیزیکی در بازه‌های مختلف مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اثرات آن گزارش خواهد شد.

انتهای پیام/ س

نظرات بینندگان