کد خبر: ۱۵۱۴۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۱۳ آذر ۱۴۰۰

آغوش باز اعضای شورای شهر شیراز برای پست های دولتی/ آیا سودای قدرت جای انقلابی گری را خواهد گرفت؟

طبق شنیده ها یکی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در آینده ای نچندان دور در یکی از نهاد های دولتی استان فارس به عنوان معاون منصوب می شود و شنیده های بیشتر حکایت استعفا برخی از اعضا برای تصدی پست در دیگر ادارات است. با رخ دادن چنین روندی این سوال در ذهن ها مطرح می شود که آیا سودای قدرت جای انقلابی گری را خواهد گرفت؟
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، طبق شنیده ها یکی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در آینده ای نچندان دور در یکی از نهاد های دولتی استان فارس به عنوان معاون منصوب می شود.
بنابراین طبق قانون، این عضو باید از جایگاه خود استعفا داده و جای خود را به اعضای علی البدل بدهد.

پیش از این نیز سید احسان اصنافی پس از رای اعضای شورا به سمت شهردار شیراز منصوب شده و سیده مریم حسینی به عنوان عضو جدید معرفی شد.

دیگر شنیده های خبرنگار شیرازه حاکی از آن است که برخی از اعضای شورای شهر شیراز نیز برای تصدی های دولتی در نظر گرفته شده و یا خود به دنبال گرفتن پست هستند و باید جای خود را به اعضای علی البدل دیگر بدهند.

انتصاب اعضای شورای شهر به سمت های مختلف در دستگاه های اجرایی اثرات بسیار مخربی را در شورای ششم به دنبال خواهد شد.

حال با این توضیحات چند پرسش در ذهن شهروندان پدید می آید که این همه نقل و انتقالات از شورای شهر برای چیست و چه هدفی دنبال می شود؟ آیا خدمت در پارلمان شهری ثمره ای به دنبال ندارد؟

این همه تبلیغات و... در زمان انتخابات صورت می گیرد که افراد پس از رای گیری و انتخاب به عنوان عضو شورا، کناره گیری کرده و برای سودای قدرت یا شوق خدمت بیشتر به مناسب دولتی روی بیاورند؟ مگر در شهر شیراز یا استان فارس قحط الرجال وجود دارد؟

کلامی با اعضای شورای شهر شیراز...
اعضای محترم شورای اسلامی شهر مقدس شیراز، شما با رای مردم و پس از تلاش های فراوان توانسته اید وارد شورا شده تا با استفاده از دانش و تخصص خود بتوانید گامی موثر در جهت اعتلای این شهر بردارید.

هنوز عمر کار شورای ششم به یک سال نکشیده و استعفای مکرر اعضا این شورا باعث تضعیف عملکرد و همچنین عقب ماندگی خواهد بود. به نظر می رسد که بهتر است کسانی که نام انقلابی را به یدک می کشند به جای سودای قدرت و رسیدن به پست های بالاتر فکری به حال مسئولیت کنونی خود کنند و بتوانند مفید واقع شوند.

نمایندگان شهروندان شهر شیراز بهتر است به رای مردم احترام گذاشته و حداقل گامی موثر برای سومین حرم اهل البیت(ع) بردارند تا به حاشیه و قدرت مضاعف و... فکر کنند.

کلام آخر اینکه اعضای محترم شورای اسلامی شهر شیراز میدان خدمت به شهروندان شریف این شهر پیش روی شما است و مردم عملکرد شما را قضاوت خواهند کرد. انقلابی بودن با عمل تحقق خواهد یافت چراکه گوش مردم از شعار های توخالی و پوچ در دوره های گذشته پر شده است.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰
0
در شهری که بیش از یک و نیم میلیون نفر واجد شرائط رای دادن هستند و نفر اول با کمتر از پنجاه هزار نفر وارد شورا می شود باید منتظر چنین روزهایی هم بود
مثلی می گوید جوان است و جویای نام آمده است
وقتی می گویید جوان
جوان می خواهد پیشرفت کند
شورا باید جای کار کشتگان باشد
شورای شیراز باید جای استانداران فرمانداران مدیران کل امرا و سرداران باز نشسته باشد