کد خبر: ۱۵۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۱۳ آذر ۱۴۰۰
بازدید استاندار فارس از سه پروژه مهم عمرانی:

استاندار فارس بر پیگیری جذب اعتبارات مورد نیاز برای اتمام فاز هفتم آزادراه شیراز اصفهان تاکید کرد

ایمانیه از سه پروژه عمرانی استان بازدید و بر پیگیری جذب اعتبارات مورد نیاز برای اتمام فاز هفتم آزادراه شیراز اصفهان تاکید کرد.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، محمد هادی ایمانیه در بازدید از سه پروژه مهم عمرانی استان که صبح جمعه صورت گرفت، از پروژه انتقال آب به شیراز، واریانت کمربندی گویم و آزادراه شیراز اصفهان در محل اتصال به بزرگ راه شیراز سپیدان بازدید کرد.

در بازدید استاندار فارس از فاز هفتم آزادراه شیراز اصفهان مدیران پروژه اعلام کردند که تملک اراضی مورد نیاز برای اتصال آزاد راه به بزرگراه شیراز سپیدان صورت گرفته است و استاندار فارس نیز بر پیگیری جذب اعتبارات مورد نیاز برای اتمام این پروژه در اسرع وقت تاکید کرد.

در بازدید استاندار فارس از محور گویم که در روزهای تعطیل دارای بار ترافیکی سنگین می شود مقرر شد شهرداری بعضی از پلاک های این مسیر را تملک و نسبت به اصلاح و تعریض مسیر اقدام کند و اداره کل راهداری نیز نسبت به اصلاح دوربرگردان ها در این محور اقدام کند.

در بازدید دکتر ایمانیه استاندار فارس از پروژه انتقال آب سد درودزن به شیراز بر تسریع در اجرای این پروژه تاکید کرد و پیمانکار این طرح نیز متعهد شد تا قبل از تابستان سال آینده نسبت به اتمام این پروژه اقدام کند.

 همچنین استاندار فارس از فعالیت های یک گروه جهادی که در حال ساخت خانه برای یک خانواده بی بضاعت و بی سرپرست بودند بازدید و با آن ها به گفتگو پرداخت.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان