کد خبر: ۱۵۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۱۵ آذر ۱۴۰۰

حجت الاسلام قانع مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی فارس شد

آیین تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس با حضور رئیس سازمان تبلیغات کشور و جمعی از مدیران و مسئولان استانی فارس در سالن شهید قدوسی دادگستری فارس برگزار شد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، آیین تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس با حضور رئیس سازمان تبلیغات کشور و جمعی از مدیران و مسئولان استانی فارس در سالن شهید قدوسی دادگستری فارس برگزار شد.

در این مراسم با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام محمدصادق مهرابی، حجت الاسلام حسن قانع به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان فارس معرفی شد.

حجت الاسلام محمد صادق مهرابی، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی فارس در این مراسم با ارائه گزارشی، اظهار کرد: سازمان تبلیغات کشور با ریاست حجت الاسلام والمسلمین قمی در راستای منویات مقام معظم رهبری گام بر می دارد.

مهرابی گفت: یکی از دستگاه هایی که شبانه روز برای ترویج دین تلاش می کند، سازمان تبلیغات است، از این رو از مبلغین و مبلغات استان فارس که وقت خود و خانواده شان را برای این کار بزرگ گذاشته اند قدردانی می کنم.

گفتنی است، حجت‌الاسلام حسن قانع پیش از این مسئول دبیرخانه دستاوردهای حوزه علمیه قم و دبیر مجمع فضلای استان فارس بوده است.

بیش از ۱۰ سال تدریس سطوح عالی حوزه علمیه، ۳۰ سال فعالیت تبلیغی و مدیریتی، تدریس در حوزه حکمت اسلامی و علم دینی، پژوهش و نگارش مقالات علمی متعدد در حوزه علوم انسانی اسلامی از سوابق وی به شمار می‌رود.

مدیرکل جدید سازمان تبلیغات استان فارس دانش‌آموخته سطوح عالی حوزه علمیه قم و دکترای فلسفه اسلامی است و از شاگردان درس خارج حضرات آیات مکارم، شب‌زنده‌دار و فرحانی است.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان