کد خبر: ۱۵۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۱۶ آذر ۱۴۰۰

تصادف مرگبار در بلوار دکتر حسابی شیراز

رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: برخورد شدید چهار دستگاه خودروی سبک و سنگین در بلوار دکتر حسابی یک فوتی و دو مصدوم به دنبال داشت.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، محمد هادی قانع رییس سازمان آتش نشانی شیراز در جمع خبرنگاران گفت: در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر برخورد شدید دو کامیون با دوخودروی سواری  پراید و پژو ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز با توجه به شدت حادثه به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 8 و تیم امداد و نجات جاده ای را ساعت 8:20 دقیقه امروز به بلوار دکتر حسابی  رهسپار کرد.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز درباره این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو کامیون در مسیر در حال حرکت بود که به دلیل عدم کنترل در رانندگی به شدت با خودروی سواری پراید برخورد کرد و این حادثه برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی پژو را نیز به دنبال داشت.

وی افزود: شدت این حادثه به گونه ای بود که خودروی پراید به طور کامل در زیر کامیون گرفتار شده بود.
با توجه به گرفتار شدن راننده خودروی پراید و همچنین گاز سوز بودن این خودرو نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل تصادف و مسدود کردن کامل محور به قطع جریان برق و نشت شدید سوخت خودروها، مشغول شده و همزمان با حضور جرثقیل در محل رها سازی خودروی پراید آغاز گردید.

قانع تصریح کرد: نیروهای عملیات پس از برش قسمتی از بدنه متلاشی شده خودرو پراید راننده محبوس شده را از لا به لای آهن پاره ها خارج کرده و وی را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند که پس از معاینات اولیه متاسفانه مشخص شد راننده خودرو پراید  بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

لازم به ذکر است دو مصدوم دیگر این حادثه (سرنشینان خودروی پژو) در همان لحظات اولیه توسط تیم امدادی از خودرو خارج و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: نیروهای عملیات پس از ایمن سازی کامل، محل حادثه را برای بررسی بیشتر تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.


تصادف مرگبار در بلوار دکتر حسابی

تصادف مرگبار در بلوار دکتر حسابی

تصادف مرگبار در بلوار دکتر حسابی
برچسب ها: تصادف ، کامیون ، صدرا ، شیراز
نظرات بینندگان