کد خبر: ۱۵۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۵ - ۰۸ دی ۱۴۰۰

۹ دی بازتولید گفتمان انقلاب اسلامی است/ کارنامه موفق جمهوری اسلامی تبیین شود

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس، حماسه ۹ دی را بازتولید گفتمان انقلاب اسلامی دانست و گفت: کارنامه موفق جمهوری اسلامی به نحو احسن تبیین شود.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، سعید یوسفی امروز در همایش پاسداشت یوم الله ۹ دی ماه که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان فیروزآباد برگزار شد، حماسه حضور و نقش آفرینی مردم در یوم الله ۹ دی را یکی از نقاط عطف و تاریخ ساز انقلاب اسلامی برشمرد.

وی اظهار داشت: در آستانه ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی ضمن پاسداشت و یادآوری قیام به موقع امت، برای حفظ نهضت در مقاطع مختلف، از تقارن دهه بصیرت با ایام فاطمیه به نحو احسن استفاده شود.

یوسفی با تاکید بر تبیین سیره حضرت فاطمه زهرا (س) در موضوع روشنگری و دفاع از ولایت تا شهادت و تبیین شیوه‌ها و فتنه‌های پیچیده استکبار گفت: نظریه مقاومت و کارنامه موفق جمهوری اسلامی به نحو احسن تبیین شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در ادامه بر توصیف پیامد‌ها و آثار همبستگی ملی و هوشیاری مردم در مواجهه با تهدیدات و فتنه‌ها تاکید و اضافه کرد: به لطف الهی، عنایت صاحب الزمان و به برکت خون‌های پاک شهدای عزیز روز به روز بر عظمت، عزت و قدرت انقلاب اسلامی افزوده می‌شود.

یوسفی با بیان اینکه حماسه ۹ دی بازتولید گفتمان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: حماسه ۹ دی تجلی اقتدار ملی و غیرت دینی ملت ایران است.

انتهای پیام/ح


نظرات بینندگان