کد خبر: ۱۵۱۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۳ - ۰۹ دی ۱۴۰۰

دل نوشته ای از بانوی کواری در وصف روز تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی

سردار دل ها به زادگاهت آمدم، آن روز کرمان مملو از مردمی بود که از دور و نزدیک به عشق تو آمده بودند، چه شوری برپا شده بود...

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، به نقل از بهار کوار، بانوی کواری که در مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان شرکت کرده بود، در وصف آن نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود خداوند بر پیامبران الهی، امامان بزرگوار و شهدای صدر اسلام تاکنون. درود بر امام خمینی (ره) و جانشین برحقش امام خامنه‌ای. سلام خداوند بر روح پاک سرداری که در راه حسین بن علی (ع) و آرمان‌های او جان را به جانان تسلیم نمود. صلوات و تحیت خدا بر شهدای مدافع حرم آل الله در سراسر گیتی که مقاومت، ره توشه آن‌هاست. سلام بر ابو مهدی المهندس و راهی که برای زیستن، برگزید. درود خداوند بر فرمانده قلب‌ها حاج قاسم سلیمانی و سپاه شریف قدس.

سردار دل‌ها! خوش به سعادتت که حضرت زینب (س) تو را در مسیر دفاع از حرم خویشتن برگزید، در میان خاکیان به تو عزت ویژه داد و در بین عرشیان، جایگاهی والا به تو هدیه کرد.

سردار! آن روز که خبر شهادتت را شنیدم، دیگربار داغ پدر برایم زنده شد. بااینکه چند دهه از کوچ پدرم از این دنیا می‌گذشت، گویا دوباره غم بی‌پدر شدن بر قلبم سنگینی می‌کرد.

دیگر سر از پا نمی‌شناختم، منتظر بودم تا من نیز چون دیگر عشّاقت یک موج کوچک از دریای خروشان تشییع‌کنندگان تو باشم. به زادگاهت آمدم. آن روز کرمان مملو از مردمی بود که از دور و نزدیک به عشق تو و عظمت راهی که در آن گام نهاده بودی، گرد حریمت آمده بودند تا بگویند ماهم سرباز ولایتیم، ما هم عاشق شهادت و راه شهدای مدافع حریم اهل‌بیتیم. چه شوری برپا شده بود. یک حضور کم‌نظیر از ملتی غیور که روز تشییع خمینی عزیز را در دل‌ها زنده کرد.

سردار مهربانی‌ها! اکنون از تو می‌خواهم در زمانه‌ای که تزویر و دروغ برجهان سایه افکنده و جهان نیازمند یک منجی بزرگ الهی است برای ظهور موعود دعا کنی، همان‌که قرآن و تورات و انجیل وعده آمدنش را مژده داده است. همان‌که با دمِ مسیحایی خود جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد، همان‌که تو درراه و آرمانش به مبارزه با ظلم یزیدیان زمان رفتی.

از خداوند بخواه که به آبروی مادرش زهرا (س) بقیه غیبتش را بر ما ببخشاید و مردم دنیا با دیدار رویش به آرامش جسمی و روحی واقعی دست یابند. امید دارم روحت در کنار حوض کوثر، هم‌نشین پیامبر اسلام و ائمه اطهار باشد و بهشت برین، گوارای وجود تو و مجاهدان راه تو باشد و در روز محشر شافع شیعیان خود باشید. آمین

نویسنده :
آمنه عظیمی
نظرات بینندگان