کد خبر: ۱۵۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۸ - ۱۲ دی ۱۴۰۰
فرمانده سپاه ناحیه کوار:

عشق الهی، عشق ولایی و مردمی از ویژگی های شاخص حاج قاسم سلیمانی بود

سرهنگ عابدی برنامه های سالگرد شهید قاسم سلیمانی در کوار را تشریح کرد و در خصوص ویژگی های این شهید عزیز اظهار کرد: سه ویژگی اصلی حاج قاسم عشق الهی، عشق ولایی و عشق مردمی ایشان بود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از بهار کوار، فرمانده سپاه ناحیه کوار سرهنگ محمود عابدی در خصوص ویژگی‌های حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید عزیز ویژگی‌های بسیار زیادی داشت اما سه ویژگی اصلی حاج قاسم عشق الهی، عشق ولایی و عشق مردمی ایشان بود.

وی در ادامه گفت: ساده زیستی از اخلاص ایشان بود که باعث شد این شهید عزیز سردار دل‌ها شود و همه قلوب را تسخیر کند، لذا همه مردم و مسئولین می‌بایست این مکتب حاج قاسم در زندگی‌شان جاری باشد.

سرهنگ عابدی در ادامه سخنان خود به برنامه‌هایی که به نیت این شهید عزیز در مجموعه بسیج و سپاه شهرستان کوار انجام شده است اشاره کرد و گفت: برنامه‌های متنوعی ازجمله اردوهای جهادی، کمک‌های مؤمنانه، نشست‌های مختلف، ترویج فرهنگ مقاومت و فرهنگ حاج قاسم هم در فضای هم فضای حقیقی انجام شده است.

وی همچنین در خصوص برنامه‌های پیش رو، بیان کرد: در روز یک شنبه ۱۲ دی‌ماه بزرگداشت شهیدان سلیمانی، ابو مهدی المهندس، استوار محمودآبادی و هم‌رزمانش و ۵۰۰ شهید ولایت مدار شهرستان کوار ان شاالله برگزار خواهد شد.

عابدی افزود: همچنین بزرگداشت شهید سلیمانی در روز شنبه در شهر اکبرآباد برگزار شد و در روز سه شنبه در شهر طسوج همراه با تشییع شهید گمنام برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه کوار در خاتمه به برگزاری شبی با شهدا به یاد حاج قاسم همراه با یک شهید گمنام در شهر کوار اشاره کرد.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان