کد خبر: ۱۵۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۱۴ دی ۱۴۰۰
سردار غیب پرور:

شهید سلیمانی شاگردی ممتاز در مکتب اسلام است

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) گفت: حاج قاسم سلیمانی شاگرد ممتازی در مکتب اسلام بوده و آنچه که ما از این سردار عزیز می‌گوییم معطوف به اسلام است. امروز اگر بخواهیم اسلام مجسم را ببینیم علاوه بر رهبر فرزانه انقلاب که در راس قرار دارند، شکی نیست شخصیت سردار قاسم سلیمانی برای ما نشان از اسلام است.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، آیین دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با حضور مسئولین و جمعیت گسترده از مردم شهید پرور شهرستان کازرون در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد. 

در این آیین سردار غلامحسین غیب پرور جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری بانوی دوعالم حضرت زهرا(س) گفت: شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) دورانی بسیار سنگین برای اسلام و در راس، برای امیرالمؤمنین(ع) رقم زد، اگر بگوییم کمر امیرالمؤمنین(ع) بعداز حضرت زهرا(س) شکست، سخنی به گزاف نگفته ایم.

وی با اشاره به نقش سردار قاسم سلیمانی در پاسداری از اسلام ناب محمدی(ص) افزود: حاج قاسم سلیمانی شاگرد ممتازی در مکتب اسلام و حضرت زهرا(س) بوده و آنچه که ما از این سردار عزیز می‌گوییم معطوف به اسلام است. امروز اگر بخواهیم اسلام مجسم را ببینیم علاوه بر رهبر فرزانه انقلاب که در راس قرار دارند، شکی نیست شخصیت سردار قاسم سلیمانی برای ما نشان از اسلام است.

جانشین فرماندهی کل سپاه در امر بسیج ادامه داد: بنده در عملیات خیبر با سردار سلیمانی آشنا شدم و آنچه که در میان شما مردم شهید پرور و انقلابی کازرون نجیب و فهیم میخواهم عرض کنم باورهای قلبی مردم نسبت به سردار قاسم سلیمانی عزیزمان است.

سردار غیب پرور با اشاره به ویژگی های شخصیتی سردار دلها گفت: حاج قاسم انسان چندوجهی است یعنی این بزرگمرد قابلیتی دارد که هرکسی به سهم و دیدگاه خودش به ایشان نگاه می‌کند؛ چه جوان، میانسال و مسن، چه پاسدار، معلم، استاد، کارگر و... هرکسی با هر سن، شغل و جایگاهی از دید خودش می‌تواند از این شخصیت ممتاز جهان اسلام برداشتی هدایتگرانه و روشنگرانه کند، برداشتی که کمال و معرفت را به دنبال دارد. یکی از ویژگی هر مسلمانی روحیه دشمن ستیزی و رحم نسبت به مؤمنین است.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) در ادامه به بیان ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی گفت: قاسم سلیمانی نسبت به دشمنان اسلام اَشد است، بر شدید بودن در مقابل دشمنان خدا باید نفوذ ناپذیر باشی و هیچگاه نباید به دشمنان اعتماد کرد و به آنها لبخند زد، من شهادت میدهم سردار قاسم سلیمانی نفوذناپذیر بود و هیچکس نمی توانست در اراده آهنین او رخنه کند.

 همه در مکتب شهید سلیمانی شاگردی می کنیم

غلامرضا توکل فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که در مصلی نماز جمعه کازرون برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و تشکر از حضور گسترده مردم و مشارکت ستاد مردمی در برگزاری این آیین اظهار داشت: ام ابیها ، مادر پدر بودن، لقب حضرت زهرا س است. درود بر همه مادران شهدایی که آسمانی شدند.

سرهنگ توکل ادامه داد: دومین سالگرد شهید والامقام اسطوره قرن و فاتح قلب مقام معظم رهبری بعد از سپهبد شهید علی صیاد شیرازی می باشد.

فرمانده سپاه کازرون اذعان نمود: تعهد و تعبد و ولایت پذیری را از شهید سلیمانی درس بگیریم و قدر بدانیم. شهید سلیمانی یک انسان چند وجهی است و هر کس از زاویه دید خود می تواند شخصیت والای این شهید والامقام را مورد بررسی و الگوی خود قرار دهد. همه در مکتب شهید سلیمانی شاگردی می کنیم.

وی افزود: به حول و قوه الهی امروز با اتحاد و برادری برای پیشرفت نسل دوم انقلاب در اجرای تمدن سازی جامعه به منظور رسیدن به جامعه نوین قدم بر می داریم.

سرهنگ توکل در پایان ضمن تشکر از شورای تامین شهرستان کازرون در جهت پیشبرد اهداف محوله گفت: همانند شهید سلیمانی در کنار همدیگر و در جهت خشنودی خداوند متعال و آسایش مردم، شبانه روز تلاش خواهیم کرد.

همچنین حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون نیز در سخنانی در این آیین با گرامیداشت یاد سردار شهید سلیمانی از حضور گسترده مردم در این آیین قدردانی و آن را نشانه اهتمام مردم انقلابی کازرون در ارج نهادن به مقام شامخ شهدا توصیف کردند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان