کد خبر: ۱۵۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۲۳ دی ۱۴۰۰
فرمانده سپاه فجر فارس:

پروژه های محرومیت زدایی سپاه در راستای آبادانی همه جانبه مناطق محروم است

سردار بوعلی گفت: سپاه با ورود به مناطق محروم به دنبال خدمت رسانی به محرومان و آبادانی مناطق است و علاوه بر انجام آن پروژه تعریف شده با اجرای برنامه های جانبی فرهنگی و اجتماعی و ... نیز خدمات خود را در منطقه افزایش می دهد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در جلسه با استاندار فارس ضمن ارائه پیشنهاد تشکیل قرارگاه با تمرکز بر محرومیت زدایی در شیراز و شهرستان های فارس گفت: همه دستگاه ذیل قرارگاه کار کنند و خوشحالیم که این مساله تحقق یافت. سپاه در حوزه محرومیت زدایی اقدامات خوبی انجام می دهد و باید به این نکته توجه کرد که پروژه هایی که از سمت این نهاد انقلابی صورت می گيرد یک کار پیمانکاری نیست.

سردار بوعلی ادامه داد: شاید در ظاهر یک کار پیمانی باشد اما در بطن قضیه متفاوت است سپاه به دنبال سود نیست بلکه در مناطق محروم پروژه هایی را اجرا میکند که شاید حتی برای پیمانکار توجیه اقتصادی ندارد اما سپاه با ورود به این مناطق به دنبال خدمت رسانی به محرومان و آبادانی مناطق است و سپاه در ورود به این مناطق محروم علاوه بر انجام آن پروژه تعریف شده با اجرای برنامه های جانبی فرهنگی و اجتماعی و ... نیز خدمات خود را در منطقه افزایش می دهد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه سپاه با صرف هزینه به مراتب بسیار پایین تر اقدام به اجرای پروژه ها می کند بیان داشت: ما این تضمین را می دهیم که حتی اگر قرار دادی با دستگاه و اداره ای منعقد گردید و پروژه ای در منطقه محروم اجرا شد ، حتی اگر هزینه اجرا نسبت به اعتبار تعریف شده کمتر بود ما بقی آن هزینه را نیز در همان روستا و در راستای محرومیت زدایی صرف کنیم.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان