کد خبر: ۱۵۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۴ - ۲۴ دی ۱۴۰۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت:

پذیرفتنی نیست برخی مشکلات به صورت استخوان در زخم باقی بماند

بیات پور گفت: به هیچوجه پذیرفتنی نیست که برخی مسائل و مشکلات همچنان بعد از چندین سال توسط ادارات و دستگاه های مربوطه حل نشده و به صورت استخوان در زخم باقی مانده باشد
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه،علیرضا بیات پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت در جلسه بررسی و رفع مسائل و مشکلات شهرکهای صنعتی انجیره و فتح آباد مرودشت، گفت: در بین کارگروه های موجود کارگروه رفع موانع تولید شهرستان بطور خاص یکی از کارگروههائی است که دارای اهمیت بسیار ویژه ای برای ما بوده و بصورت مداوم جهت رفع مشکلات و موانع موجود در بخش تولید و صنعت برگزار و مصوبات آن پیگیری میگردد.

وی افزود: رفع موانع و مشکلات بخش تولید و صنعت و تلاش در راستای ایجاد اشتغال در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) سال "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" مزین گردیده از اولویت‌های فرمانداری و کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان است و در این زمینه تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

بیات پور ادامه داد: در همین راستا، کارگروه رفع موانع تولید از جمله راهکارها و اقداماتی است که بصورت مداوم و با حضور تولیدکنندگان و صنعتگران، به منظور بررسی و رفع مشکلات و موانع موجود برگزار میگردد.

رئیس شورای تامین شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه به هیچوجه پذیرفتنی نیست که برخی مسائل و مشکلات همچنان بعد از چندین سال توسط ادارات و دستگاه های مربوطه حل نشده باقی مانده باشد اظهار کرد: جلسات با صنعتگران و تولیدکنندگان عملیاتی و کاربردی است و در مواردی نیز که حل مشکل خارج از توان شهرستان باشد تاحصول کامل نتیجه، موضوع را در استان پیگیری خواهیم کرد.

 وی از شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس خواست نسبت به توسعه و احداث زیرساخت ها و خدمات در شهرکهای صنعتی فتح آباد و انجیره مرودشت اقدام نماید.

بیات پور افزود: شهرک صنعتی انجیره با انعقاد قراردادی با شهرداری سیدان نسبت به جمع آوری زباله های شهرک و تحویل آن به شهرداری اقدام نماید. همچنین در این جلسه مقرر شد شرکت شهرکهای صنعتی و مخابرات جهت حفاری زمین توسط شرکت شهرک ها و انتقال خط تلفن بصورت زمینی توسط مخابرات جهت جلوگیری از سرقت کابلهای مخابراتی توافق و مشارکت نمایند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان مرودشت با ابراز تاسف از عدم وجود امکانات اطفاء حریق در شهرک صنعتی خواستار اقدام فوری شرکت شهرکهای صنعتی و ادارات مربوط شد که در نتیجه مصوب گردید شرکت شهرکهای صنعتی استان و شرکت خدماتی شهرک های صنعتی انجیره و فتح آباد نسبت احداث ایستگاه به خرید و نصب ماشین آلات و امکانات آتش نشانی و به کارگیری نیروی انسانی اقدام نمایند و در این رابطه در صورت لزوم با هماهنگی بخشداری از مشارکت و همیاری دهیاریهای اطراف این شهرک های صنعتی به منظور ایجاد ایستگاه آتش نشانی مشترک استفاده گردد.

گفتنی است در ادامه این جلسه مسائل و مشکلات دیگری از جمله احداث تصفیه خانه فاضلاب، سایت زباله، روشنایی معابر، پرداخت مطالبات شهرک انجیره از آبفای شهرستان و... مطرح و دستورات لازم به ادارات مربوط ابلاغ گردید.

انتهای پیام/س



نظرات بینندگان