کد خبر: ۱۵۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۲۵ دی ۱۴۰۰

مسابقات فیتنس چلنج آقایان استان فارس قهرمانان خودش را شناخت

اولین دوره مسابقات فیتنس چلنج آقایان قهرمانی باشگاه های استان فارس و انتخابی جهت حضور در دومین رقابت های قهرمانی کشور به میزبانی مرکز آموزش علوم و فنون نزاجا در شیراز برگزار شد .
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، محمد علی فرهنگ مهر رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان فارس در گفت و گو با خبرنگار این رسانه گفت : فیتنس چلنج رشته ی نوپایی است که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده ، مسابقات فیتنس چلنج عملکرد های فیتنس بدن مثل استقامت ، قدرت ، سرعت و انعطاف پذیری را به چالش می کشد و این رشته مهیج می تواند علاوه بر سلامتی به فاکتور هایی کمک کند که برای سایر رشته های ورزشی نقش موثری داشته باشد .

فرهنگ مهر افزود : این دوره از مسابقات با حمایت امیر سرتیپ ستاد ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد نظامی آجا در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در مرکز آموزش علوم و فنون نزاجا در ۶  آیتم بارفیکس ، پرش جعبه ، پارالل ، لانج راه رفتن ، سیت آپز ( دراز و نشست ) و برپی  برگزار شد.

بنابه گفته فرهنگ مهر، میلاد بابکان از باشگاه آرنا نفر اول، سعید رحیمی از باشگاه آرنا  نفر دوم و علیرضا شعبانی از باشگاه خشایار به عنوان نفر سوم این مسابقات انتخاب شدند.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان