کد خبر: ۱۵۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۶ - ۲۵ دی ۱۴۰۰
استاندار فارس تاکید کرد؛

بی عدالتی آموزشی قابل قبول نیست

ایمانیه با اشاره به اینکه روش آموزش از محفوظات باید به خلاقیت تغییر پیدا کند تا دانش آموزان به یادگیری علاقه مند شوند تصریح کرد: توجه ویژه به تربیت و پرورش در مدیریت جدید باید مدنظر قرار داده شود، همچنین باید از جوان‌های خوش‌فکر و گام دوم انقلابی در مدیریت‌های آموزش و پرورش شهرستان ها استفاده گردد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس بعد از ظهر امروز ۲۵ دی ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه دانش آموزان به دلیل تاثیر گذاری که بر والدین خود دارند می توانند محور اثر گذاری بر خانواده و تحولات استان باشند گفت: باید قرارگاه سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش با حضور کسانی که لازم است، تشکیل شود تا برای اجرای این سند تحول در کشور پیشگام باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه باید ابتدا به پرورش اهمیت دهیم و افرادی را تربیت کنیم که اول خادم مردم، کشور و اعتقاداتشان باشند و سپس خادم خود، اظهار کرد: یادگیری باید به گونه‌ای پیش برود که در پایان تحصیلات آموزش ها کارآمد باشد و دانش آموزان برای کاری تربیت شوند و آموزش ببینند که مثمر ثمر باشند.

ایمانیه با اشاره به اینکه روش آموزش از محفوظات باید به خلاقیت تغییر پیدا کند تا  دانش آموزان به یادگیری علاقه مند شوند تصریح کرد: توجه ویژه به تربیت و پرورش در مدیریت جدید باید مدنظر قرار داده شود، همچنین باید از جوان‌های خوش‌فکر و گام دوم انقلابی در مدیریت‌های آموزش و پرورش شهرستان ها استفاده گردد.

 استاندار فارس در ادامه بر توجه به معیشت فرهنگیان نیز تاکید کرد و افزود: باید در این زمینه از امکانات رفاهی دیگر دستگاه‌ها استفاده کرد.

ایمانیه همچنین به رفع کمبود نیرو در آموزش و پرورش نیز گریزی زد و گفت: می بایست به صورت موقت از سال آخری های دانشگاه فرهنگیان استفاده شود، بی عدالتی آموزشی قابل قبول نیست و باید برای رفع این موضوع اقداماتی کرد، اجرای سند تحول هم تکلیف است که در آموزش و پرورش اجرا شود.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان