کد خبر: ۱۵۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۶ - ۲۶ دی ۱۴۰۰
مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس:

بسته های اهدایی بنیاد علوی در مناطق سیل زده جنوب فارس توزیع می شود

قزل سفلی گفت: 2600 بسته معیشتی در بخش های سیل زده شهرستان های مهر، لامرد و لارستان اهداء خواهد شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، اسماعیل قزل سفلی مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس در این خصوص بیان داشت: پس از وقوع بارش های سیل آسا در جنوب فارس که سبب خسارت های بسیاری در این مناطق به ویژه بخش بیرم شهرستان لارستان شده بود از همان ابتدا گروه های جهادی واکنش سریع در منطقه حاضر و اقدام به خدمات رسانی کردند و وجود تعامل خوب بین دستگاه های مرتبط و گروه های جهادی باعث شد تا سرعت خدمات رسانی به مردم افزایش یابد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس افزود: خوشبختانه برخی از نهادهای غیردولتی از جمله ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  و بنیاد علوی نیز اعلام آمادگی برای حضور و کمک به سیل زدگان منطقه کرده اند؛ در همین راستا بنیاد علوی در دو مرحله 2600 بسته معیشتی اهداء نموده است. مرحله اول بسته های اهدایی بنیاد علوی به تعداد ۱۲۰۰ بسته توسط گروههای جهادی در مناطق سیل زده جنوب استان فارس و در مناطق خسارت دیده از سیل شهرستان های مهر، لامرد و لارستان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه با برنامه ریزی انجام شده مرحله دوم بسته های اهدایی بنیاد علوی در روزهای آینده توزیع خواهد شد گفت: با هماهنگی های انجام شده با نماینده این بنیاد در جنوب کشور، مقرر شد پس از بررسی های دستگاه اجرایی و مشخص شدن میزان خسارت به منازل مسکونی، سیمان رایگان جهت تعمیر یا ساخت مسکن سیل زدگان از طرف بنیاد علوی اختصاص داده شود که در آینده میزان آن مشخص خواهد شد.

گفتنی است وقوع سیل و آبگرفتگی معابرو بارش های سیل آسای ۱۲ و۱۳ دی در مناطق جنوبی فارس علاوه بر خسارات های مالی به منازل، تاسیسات و راه های مواصلاتی باعث آسیب دیدگی افراد و متاسفانه جان باختن 5 نفر شد. که در این مدت 80 گروه جهادی علاوه بر تلاش برای تخلیه آب و گل از منازل و معابر اقدام به اهداء 3 هزار بسته معیشتی، 4 هزار پرس غذای گرم و تعدادی چادر و پتو نمودند.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان