کد خبر: ۱۵۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۲ - ۲۶ دی ۱۴۰۰

جدال بسکتبالیست‌های لیگ دسته یک کشور در شیراز

رییس هیئت بسکتبال استان فارس در گفتگو با شیرازه خبر داد و گفت: دور برگشت مسابقات بسکتبال دسته اول باشگاه های کشور به میزبانی تیم بسکتبال نزاجا فارس و همکاری هیأت بسکتبال استان فارس و شهرستان شیراز در خانه بسکتبال برگزار خواهد شد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، فریدون رییسی، رییس هیئت بسکتبال شهر شیراز و مدیر امور استان های فدراسیون بسکتبال، در گفتگو با خبرنگار شیرازه از برگزاری دور برگشت مسابقات بسکتبال دسته اول باشگاه‌های کشور خبر داد و عنوان کرد: این مسابقات از دوشنبه 27 دی که شش روز به طول خواهد انجامید با رقابت تیم‌های نزاجا فارس، آنامیس میناب، خانه بسکتبال بهبهان، گلنور اصفهان و اتحاد نوین مرکزی با میزبانی تیم بسکتبال نزاجا فارس و همکاری هیئت استان فارس و شهرستان شیراز برگزار خواهد شد.

رییسی با اشاره به برگزاری این مسابقات در خانه بسکتبال شیراز ادامه داد: مسابقات لیگ دسته اول کشور با حضور 54 تیم با دسته بندی چهار گروه در جنوب کشور و شش گروه در شمال کشور، به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر امور استان‌های فدراسیون بسکتبال با تصریح گروه بندی تیم‌ها اضافه کرد: تیم‌ها در مرحله دوم بصورت ضربدری به رقابت می‌پردازند و در پایان مرحله دوم از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود خواهد کرد که در مجموع 20 تیم در چهار گروه به رقابت خواهند پرداخت.

رییس هیئت بسکتبال شهر شیراز با اشاره به وضعیت میزبانی شهر شیراز برای مسابقات لیگ دسته یک کشور گفت: شیراز سالیان متمادی سابقه برگزاری مسابقات لیگ‌های مختلف کشوری را در کارنامه خود داشته است که نشان دهنده وجود شرایط مناسب در این مکان می باشد.

وی در رابطه با حضور عموم مردم به عنوان تماشاچی در مسابقات افزود: هنوز حضور تماشاچیان به صورت رسمی اعلام نشده است اما در حال رایزنی می باشیم تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این امر صورت پذیرد.البته طبق معمول، تعداد تماشاچی‌ها زیاد نخواهد بود و از 50 نفر بالاتر نخواهد رفت.

رییسی در پایان با اشاره به وضعیت میزبانی و تعیین تکلیف تیم‌ها افزود: باید صبر کرد تا ببینیم وضعیت صعود هر تیم به چه شکل خواهد بود تا در مراحل بعدی وضعیت میزبانی و گروه بندی دسته‌ها مشخص شود.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان