کد خبر: ۱۵۲۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۳ - ۲۷ دی ۱۴۰۰
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قیروکارزین خبرداد:

آزادسازی ۴۵ هکتار اراضی ملی شهرستان قیروکارزین از چنگال زمین خواران

در راستای حفظ و صیانت از انفال و جلوگیری از پدیده شوم زمین خواری 45 هکتار از اراضی ملی شهرستان قیروکارزین از دست متصرفان آزاد و به انفال بازگردانده شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مجاهد مهدی علیشاهی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیروکارزین از آزادسازی 45 هکتار اراضی ملی این شهرستان از چنگال زمین خواران خبر داد و گفت: با دستور مستقیم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری نیروهای یگان امداد نیروی انتظامی و تلاش گسترده ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان 45 هکتار دیگر از اراضی تصرفی در منطقه مبارک آباد شهرستان رفع تصرف  و به انفال بازگشت.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیروکارزین درادامه با اشاره به تلاش شبانه روزی نیروهای منابع طبیعی از مردم خواست درصورت بروز هر گونه تخلف موارد را به شماره تماس ۱۵۰۴یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

در این راستا غلامرضا داوودی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قیروکارزین نیز اظهار کرد: متخلفان همچنین درهفت هزار و 500 متر مربع از عرصه های منابع طبیعی این شهرستان اقدام به تخریب و تصرف اراضی ملی کرده بودند که به دام افتادند.

وی با اشاره به تشریح عملیات قلع و قمع و رفع تصرف دراین منطقه تصریح کرد: متخلفان باسرپیچی از قوانین اقدام به تصرف و تخریب این اراضی کرده بودند که با هماهنگی فرماندهی کل یگان حفاظت استان فارس و همکاری فرمانداری شهرستان ، بخشداری مرکزی ،جهاد کشاورزی ،شهرداری مبارک آباد، ، دادستان ،عوامل نیروی انتظامی ، اداره برق  و حضور نیروهای اداره منابع طبیعی بعنوان ضابط خاص قضایی عمليات قلع و قمع اجرا واراضی مذکور به حالت اولیه بازگردانده شد.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان