کد خبر: ۱۵۲۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۲۷ دی ۱۴۰۰
بسته ویژه حوادث شیرازه:

از دستگیری سارق مسلح متواری در کوار تا سرقت در سروستان و کشف در خرامه

مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث «شیرازه» مشاهده کنید.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث «شیرازه» مشاهده کنید.

21  فقره سرقت در پرونده 2 سارق

فرمانده انتظامي داراب از دستگيري 2سارق سابقه دار وکشف 21 فقره سرقت از اماکن خصوصی دراین شهرستان خبر داد.

 علیرضا نوشاد، اظهار داشت: در تداوم اجراي طرح تشديد پيشگيري از سرقت و مبارزه با فعاليت هاي مجرمانه سارقان، ماموران انتظامی شهرستان داراب هنگام گشت زنی در سطح شهر به 2 نفر مشکوک و آن ها را جهت بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال دادند.

وی افزود: متهمان در بازجويي هاي پليسي، به 21 فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 فرمانده انتظامي شهرستان داراب تأکید کرد: شهروندان اخبار و اطلاعات خود پیرامون فعالیت افراد مخل نظم و امنیت عمومی را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

27 تن كود شيميايي قاچاق در آباده


فرمانده انتظامي شهرستان آباده از کشف 27 تن كود شيميايي قاچاق به ارزش يك ميليارد و 200 ميليون ريال خبر داد.

 سيد ابوالفضل مسعودي ، بيان كرد: ماموران انتظامي شهرستان آباده هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محور مواصلاتي شيراز-اصفهان، به يك دستگاه كاميون كشنده حامل بار مشکوک و آن را براي بررسي بيشتر متوقف كردند.

وی با بيان اينكه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این کامیون حامل 27 تن كود شيميايي قاچاق است، افزود: کارشناسان ارزش اين محموله قاچاق را يك ميليارد و 200 ميليون ريال برآورد كرده‌اند.

 مسعودي با بيان اينكه در اين خصوص يك متهم دستگير و براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد، تصريح كرد: مبارزه با قاچاق كالا كمك بزرگي به اقتصاد كشور خواهد بود و همه مردم بايد در اين امر مهم نقش آفريني كنند.

دستگیری سارق با 9 فقره سرقت درلارستان

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری سارق اماکن خصوصی و دولتی و اعتراف وی به 9 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 داود امجدی ، با اعلام این خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت از لوازم واشیاءداخل ساختمان وکابل وبرق وتجهیزات مخابراتی،  سرقت در اماکن ومعابر رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در نهایت موفق به شناسایی یک سارق سابقه دار در رابطه با این سرقت ها شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، وی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان اظهار داشت: متهم در تحقیقات به 9 فقره سرقت از لوازم واشیا داخل ساختمان، سرقت اماکن دولتی(مدارس)، سرقت کابل و تجهیزات برقی و مخابراتی ،سرقت از مزارع وباغ ها اعتراف کرد.

 امجدی با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: شهروندان می توانند با تجهیز باغ و اماکن خود به دزدگیر و دوربین مداربسته، از سرقت پیشگیری کنند.

دستگیری سارق  با 10 فقره سرقت در شيراز


فرمانده انتظامي شیراز از دستگيري سارق درون خودرو و منزل و كشف 10 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

 فرج شجاعی، بيان كرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت درون خودرو و منزل در شهرستان شيراز، موضوع جهت شناسايي و دستگيري سارق به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران كلانتري 24 ابوذر شهرستان شيراز با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي، موفق شدند در اين خصوص يك سارق حرفه‌ای که با خودرو پراید اقدام به سرقت قطعات و محتویات می‌کرد را شناسايي و در یک اقدام برنامه‌ریزی شده آن را در مخفيگاهش دستگير و به كلانتري دلالت دهند.

فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفاء سارق تعداد زيادي اموال مسروقه از قبیل دوچرخه، سنگ فرز، پنل کولرگازی، کولر آبی، دریل، آچار آلات، ضبط خودرو، کابل برق ، اچاق گاز، تلفن همراه و ... كشف شد.

 شجاعي با بيان اينكه ارزش اموال مكشوفه برابر نظر كارشناسان 300 ميليون ريال برآورد شده است، گفت: متهم در بازجويي اوليه به 10 فقره سرقت محتويات خودرو و منزل اقرار و پس از تشكيل پرونده روانه دادسرا شد.

در داراب ترياك كشف شد


فرمانده انتظامي شهرستان داراب از كشف 34 كيلو و 400 گرم ترياك در عمليات ضربتي ماموران اين فرماندهي خبر داد.

 عليرضا نوشاد، بيان كرد: در راستاي مبارزه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ، ماموران انتظامي پاسگاه رستاق داراب حين گشت زني در محورهاي خاكي منتهي به اين شهرستان به دو دستگاه سواري پژو 405 كه در اطراف مناطق كوهستاني در حال تردد بودند مشكوك و دستور ايست را صادر كردند.

وي افزود: قاچاقچيان بدون توجه به ايست پليس متواري و پس از طي مسافتي تعقيب و گريز ماموران انتظامي موفق شدند با اقدامات فني و تخصصي هر دو خودرو را توقيف كنند.

فرمانده انتظامي داراب با بيان اينكه در بازرسي از اين خودروها 34 كيلو و 400 گرم ترياك كشف شد، گفت: در اين خصوص 4 نفر دستگير و براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با 16 فقره سرقت در کازرون

فرمانده انتظامی كازرون از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف 16 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

 اسماعیل زراعتیان، در بیان این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در برخي از محلات شهرستان كازرون، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، يك سارق سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در مخفيگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بيان اينكه سارق دستگیر شده در بازجویی اوليه به 16فقره سرقت از اماكن خصوصي اعتراف كرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

 زراعتیان به شهروندان توصیه کرد: هشدارهاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند.

سرقت در سروستان و کشف در خرامه

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه از کشف یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی توسط ماموران اين فرماندهي خبر داد.

 زمان‌اله کریمی، اظهار داشت: ماموران انتظامی خرامه حين گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت بلاصاحب که در کنار خیابان پارک بود مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پس از استعلام از سامانه پليس آگاهي متوجه شدند که موتورسیکلت مذكور سابقه سرقت از شهرستان سروستان دارد.

فرمانده انتظامي شهرستان خرامه با بيان اينكه تلاش براي دستگيري سارق ادامه دارد، از شهروندان خواست توصیه و هشدارهاي پلیسی را مدنظر قرار داده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

سارق مسلح  متواری  در كوار دستگير شد

فرمانده انظامی كوار از دستگيري سارقي خبر داد كه در سال 97 اقدام به سرقت مسلحانه لوازم خانگی از يك سواري پژو پارس در اطراف اين شهرستان كرده بود.

  سیدرحمان هاشمی، در تشريح اين خبر بيان كرد: در پي حکم جلب صادره از اجرای احکام کیفری منی بر دستگیری فردي به هویت ح‌ک به اتهام سرقت مسلحانه، ‌شناسايي و دستگيري وي در دستور كار ماموران قرار گرفت.        
                            
وی افزود: ماموران انتظامي با انجام تحقیقات نامحسوس و اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند كه متهم در منزل خود در يكي از روستاهای اطراف کوار مخفی شده است.

 هاشمي گفت: ماموران انتظامی بخش طسوج با هماهنگي مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام و با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی وارد منزل و متهم را دستگير و به مقر انتظامي دلالت دادند.

فرمانده انظامی كوار با قدردانی از دستگاه قضا در برخورد مقتدرانه با مجرمان جرایم خشن، عنوان داشت: اين شهرستان محل ناامني براي مخلان نظم و امنيت مي‌باشد.

عمليات مشترك پليس بوشهر و لامرد با كشف 30 كيلو ترياك

فرمانده انتظامي لامرد از توقيف سواري پرايد و كشف 30 كيلو ترياك در عمليات مشترك پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان و استان‌ بوشهر خبر داد.

 مهراب زارع پور ، بيان داشت: در راستاي طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند افرادي با سواري پرايد حامل ترياك در محور هرمزگان-لامرد در حال تردد هستند است كه موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس شهرستان لامرد قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لامرد پس از هماهنگي با مقام قضائي به اين محور اعزام و با برپايي تور ايست و بازرسي موفق شدند خودرو پرايد حامل ترياك را شناسايي و با اقدامات فني و تخصصي آن را توقيف و راننده و سرنشين را نيز دستگير كنند.

فرمانده انتظامي لامرد با بيان اينكه در بازرسي از اين خودرو 30 كيلو ترياك كشف شد، عنوان داشت: در اين خصوص 3 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.


انتهای پیام/س





نظرات بینندگان