کد خبر: ۱۵۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۲۸ دی ۱۴۰۰
در گفتگو با شیرازه مطرح شد:

تردد روان در جاده های استان فارس بدون مسدودی برقرار است

مسوول مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: هیچ مسدودیتی در جاده‌های استان فارس وجود ندارد و مردم گرامی در سطح استان می توانند با رعایت نکات ایمنی و سرعت مناسب، در سطح جاده‌ها تردد نمایند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حمید احمدی مسوول مرکز مدیریت راه‌های استان فارس در رابطه با آخرین اطلاعات دریافتی از وضعیت جاده‌های سطح استان گفت: بارش برف در محور‌های سپیدان، اقلید، نورآباد، مرودشت، گردنه‌ی چاهو، محور کازرون به دشت ارژن، محور قائمیه به دشت ارژن را شاهد هستیم. همچنین بارش باران در محورهای شیراز، رستم، ارسنجان، استهبان، پاسارگاد، جهرم، قیر و کارزین، خرامه، داراب، زرین دشت، مرودشت، فسا، کازرون، کوار و فراشبند  را شاهد می باشیم.

احمدی در رابطه با مه گرفتگی در محور دشت ارژن به کازرون وجود دارد افزود: لازم است در محور‌هایی که مه گرفتگی وجود دارد سرعت مطمئنه را رعایت و از تجهیزات ایمنی مناسب استفاده نماییم.

رعایت مسایل ایمنی
احمدی در رابطه با اشاره به رعایت مسایل ایمنی توسط رانندگان تصریح کرد: هموطنان در محورهای برفی حتما زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند. این مسئله در محورهای فرعی نمود بیشتری پیدا می کند زیرا دیرتر از محورهای اصلی عملیات برفروبی و امدادرسانی صورت می‌گیرد که باید مورد توجه قرار گیرد.

لغزندگی جاده‌ای

وی افزود: در محور‌های شمال و شمال غرب استان که شاهد بارش برف بوده ایم لغزندگی جاده‌ای و باد و بوران وجود دارد که رعایت بیش از پیش مسایل ایمنی توسط رانندگان اهمیت پیدا می کند.

احمدی در پایان عنوان کرد: به دلیل افزایش بارندگی در روزهای اخیر 23 درصد تردد جاده‌ای کاهش پیدا کرده است که به همین علت تردد جاده‌ای با ترافیکی روان و مناسب صورت می گیرد.

انتهای پیام/ر


نظرات بینندگان