کد خبر: ۱۵۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۴ - ۳۰ دی ۱۴۰۰

میزبانی سالن شهید آیت الله دستغیب برای برگزاری مسابقات بین‌المللی فجر بدمینتون

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: دومین دوره سری جوانان و سی امین دوره مسابقات بین المللی بزرگسالان بدمینتون جام فجر ایران به میزبانی شیراز در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار می شود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، حیدر صفرپور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در رابطه با مکان برگزاری جام بین‌المللی فجر بدمینتون اظهار داشت: طی پیگیری های انجام شده با استانداری فارس و جلسات متعدد با ستاد کرونا سالن شهید آیت ا... دستغیب شیراز که به عنوان بیمارستان پشتیبان در اختیار دانشگاه علوپزشکی بود به منظور برگزاری جام بین المللی فجر بدمینتون به اداره کل ورزش و جوانان تحویل شد.

وی افزود: در جلسه ای که با حضور محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون در محل استانداری با ریاست اسماعیل محبی پور معاون سیاسی امنیتی استانداری برگزار گردید شرایط میزبانی شهر شیراز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقررشد سالن شهید آیت ا... دستغیب شیراز پس از تحویل به منظور برگزاری هرچه بهتر میزبانی مسابقات آماده بهره برداری جهت این رویداد بزرگ گردد.

محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون کشور که به منظور بازدید از محل برگزاری مسابقه و روند انجام امور به شیراز سفر کرده بود نیز اعلام داشت: 20 کشور ارمنستان، استرالیا، آذربایجان، بلژیک، بلغارستان، کانادا، هند، قزاقستان، مالزی، مالت، پرتغال، اسلواکی، اوکراین، اسپانیا، هنگ‌کنگ، روسیه، اندونزی، سوئیس، عراق و ایران برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

رییس فدراسیون بدمینتون در رابطه با مهمانان ویژه این دوره از مسابقات تصریح کرد : موسی ناشید دبیرکل فدراسیون آسیا بدمینتون، علی واجد رئیس کمیته توسعه آسیا و تانابالان رئیس اجرایی آسیا بعنوان میهمان ویژه این مسابقات خواهند بود مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر با حضور 169 ورزشکار از 18 تا 22 بهمن ماه در شیراز برگزار میگردد.

وی افزود: دومین دوره مسابقات بین المللی سریز جوانان نیز با حضور 5 کشور ارمنستان، آذربایجان، هند، عراق و ایران از 13 تا 16 بهمن ماه در شیراز برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است این مسابقات در تقویم جهانی ثبت شده و امتیاز رنکینگ المپیک دارد.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان