کد خبر: ۱۵۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۲۹ دی ۱۴۰۰

زخمی شدن دو نفر در تصادف عجیب کامیون با خودرو سواری

تصادف شدید صبح امروز یک دستگاه كامیون با یک دستگاه خودرو سواری در پل شهیدان یغمور، دو راننده را مصدوم و خسارت مالی برجای گذاشت.
ه گزارش سرویس حوادث شیرازه، در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 در ساعت ۵:۴۷ صبح امروز  مبنی بر برخورد شدید و واژگونی یك دستگاه كامیون باری با یک دستگاه خودروی سواری پژو در پل شهیدان یغمور، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۴ و گروه امداد و نجات جاده ای را رهسپار محل حادثه كرد.

در این حادثه یك دستگاه كامیون حامل بار ماسه به علت نامعلومی پس از انحراف از مسیر اصلی خود، به شدت با خودروی پژو برخورد و در وضعیت خطرناکی بر روی سقف این خودرو واژگون شده بود.
 
 این اتفاق منجر به گرفتار شدن دو راننده  ۳۵ و ۵۰ ساله شده بود که راننده خودروی پژو در همان لحظات اولیه توسط افراد حاضر از خودرو خارج اما راننده ۳۵ ساله کامیون درون اتاقک محبوس شده بود.

 آتش نشانان ضمن رعایت موارد ایمنی و چیدمان علائم راهنمایی و رانندگی در طول مسیر، اقدام به قطع جریان برق و رفع نشت سوخت كرده و پس از تحویل راننده مصدوم خودرو سواری به تیم اورژانس با برش اتاقک کامیون راننده گرفتار را رها سازی کردند.

آتش نشانان سطح خیابان و صحنه ی حادثه را به طور كامل ایمن سازی كردند تا از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری شود.
 
 خودروهای تصادفی جهت بررسی علت وقوع این حادثه تحویل كارشناسان پلیس راهور شدند.



انتهای پیام/ف
نظرات بینندگان