کد خبر: ۱۵۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۲۹ دی ۱۴۰۰
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس خبر داد:

معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان فارس در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری وصنایع وابسته تهران

محسن نژاد از معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان فارس در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری وصنایع وابسته تهران، خبر داد.
به‌گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، سید موید محسن نژاد سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس امروز ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۰ اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های بی‌بدیل گردشگری در استان فارس و وجود ۱۱ اثر ثبت جهانی و نزدیک به ۳ هزار اثر ثبت ملی و وجود منابع طبیعت‌گردی و ظرفیت‌های گردشگری مذهبی و سلامت، این استان به یکی از برترین مقاصد گردشگری در کشور تبدیل‌شده است.

وی ادامه داد: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری وصنایع وابسته تهران فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت‌های استان فارس در سطح ملی و بین‌المللی است که درنهایت می‌تواند رونق اقتصادی در تمامی حوزه‌های مرتبط با بخش گردشگری وصنایع وابسته را در پی داشته باشد.

محسن نژاد بابیان اینکه در غرفه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان معرفی می‌شود، اضافه کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری استان است تا کسب اطلاعات لازم در این نمایشگاه، مقدمات حضور سرمایه‌گذاران بالقوه حوزه گردشگری فراهم شود.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان