کد خبر: ۱۵۲۲۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۵ - ۲۹ دی ۱۴۰۰
انتصاب در شهرداری شیراز:

هادی شهدوست شیرازی به سمت معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز منصوب شد

شهردار شیراز با صدور حکمی هادی شهدوست شیرازی را به سمت معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز منصوب کرد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،سید احسان اصنافی شهردار شیراز با صدور حکمی هادی شهدوست شیرازی را به سمت معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز منصوب کرد. 

 در بخشی از حکم صادره توسط شهردار شیراز به معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز بر مواردی همچون بررسی و برنامه ریزی جهت توسعه شبکه معابر مناسب، برنامه ریزی و نظارت بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در راستای جابجایی ایمن، ارزان و سریع، اقدام در خصوص برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت و کنترل لازم در زمینه  حمل و نقل و ساماندهی ترافیک در سطح شهر، برنامه ریزی ، ساماندهی و بهبود وضعیت حمل و نقل مسافر درون شهری، کنترل و نظارت بر امورپایانه ها، آموزش عمومی فرهنگ ترافیکی و...  تاکید شده است.

هادی شه دوست شیرازی پیش از این مدیرکلی میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس، رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری شیراز و شهردار منطقه تاریخی فرهنگی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

همچنین طی احکام جداگانه ای از سوی شهردار شیراز حکم شهرداران منطقه یک، چهار و یازده، رییس سازمان مدیریت آرامستانها، رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیرکل تشخیص و وصول درآمد  که پیش از این به عنوان سرپرست منصوب شده بودند، نیز صادر شد.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰
0
بهتر است ایشان فامیلش را عوض کند
این فامیل در شهر ما هم بود بعد از انقلاب عوض کردند