کد خبر: ۱۵۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۰

برگزاری بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری کشور در پارک علم و فناوری فارس

رئیس پارک علم و فناوری فارس در رویداد اینوتکس پیچ، عنوان کرد: اینوتکس در حالی یازدهمین دوره خود را تجربه می‌کند که اکنون تبدیل به بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری در کشور شده است و هر ساله افتخار میزبانی بیش از ۴۰ هزار مخاطب از سراسر جهان به صورت حضوری و مجازی را دارد.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، ذوالقدر با تصریح بر اینکه رویداد‌های حوزه فناوری و کارآفرینی ابزار مهمی برای همکاری و مشارکت بین صاحبان ایده، صاحبان سرمایه، فناوران و نوآوران هستند، ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این رویداد‌ها علاوه‌بر افزایش مهارت‌های تخصصی، از فرصت‌هایی مانند شبکه‌سازی، دسترسی به منابع سرمایه و ... بهره‌مند می‌شوند. 

وی افزود: این نمایشگاه در حال شکل دهی به بزرگترین گردهمایی شرکت‌هاى نوپا و نوآور در منطقه جنوب غرب آسیا است.

رئیس پارک علم و فناوری فارس، از جمله اهداف برگزاری این رویداد را توانمندسازى کارآفرینان از طریق ارائه موفقیت‌هایشان، تامین منابع مالى، پیدا کردن مسیر مناسب جهت ورود به بازار و نیز برقرارى ارتباط میان اجزای مختلف زیست‌بوم نوآوری و فناوری عنوان کرد.



ذوالقدر گفت: اینوتکس پیچ، یکی از بخش‌های رقابتی نمایشگاه اینوتکس است که برای چهارمین سال متوالی رقابتی بزرگ را بین استارتاپ‌های سراسر کشور رقم خواهد زد.

ذوالقدر در تشریح این رویداد، ابراز داشت: در مرحله نخست استارتاپ‌ها به صورت آنلاین داوری شده و از استارتاپ‌های منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایه‌گذاران دعوت به عمل می‌آید. در این مرحله از رقابت، که در استان‌های مختلف برگزار خواهد شد، ابتدا تیم‌های استارتاپی درخصوص نحوه ارائه به سرمایه‌گذار آموزش دیده و در ادامه در حضور سرمایه‌گذاران محلی، به معرفی ایده یا محصول خود می‌پردازند.

رئیس پارک علم و فناوری فارس ادامه داد: در این رویداد از استارتاپ‌های برگزیده شده در مرحله مقدماتی به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ و نیز شرکت در رقابت‌های نیمه نهایی و نهایی دعوت به عمل می‌آید.

وی در پایان تصریح کرد: در این مرحله، استارتاپ‌ها ضمن بهره‌مندی از فرصت حضور در دوره‌ی پیش شتابدهی مخصوص اینوتکس، امکان بهره‌مندی از خدمات ویژه (از قبیل فضای کار اشتراکی رایگان، خدمات مربوط به سیستم‌های پرداخت آنلاین و ...) را به منظور توسعه کسب و کار و آمادگی بیشتر برای شرکت در رقابت نهایی را خواهند داشت.

انتهای پیام/ ر

نظرات بینندگان