کد خبر: ۱۵۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
در حاشیه بازدید از یک پروژه ورزشی مطرح شد:

استاندار فارس: هیچکس حق سنگ اندازی سر راه انجام‌ فعالیت خیرین را ندارد

استاندار فارس با تاکید بر اینکه همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید همکاری کاملی با پروژه‌های خیرساز داشته باشند، عنوان کرد: شبکه جامع خیرین با هدف جلوگیری از هر گونه مانع تراشی در این مسیر ایجاد شده است.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، دکتر محمد هادی ایمانیه، در حاشیه بازدید از مجتمع خیر ساز فرهنگی و ورزشی ماهان در منطقه مهدی آباد عنوان کرد: خیرین باید به این نکته توجه داشته باشند که اگر قرار است کار خیری انجام دهند حتما با سازمانهای مربوطه هماهنگی لازم را انجام دهند که بی تردید پس از ایجاد این هماهنگی‌ها مانعی بر سر راه اجرای پروژه های خیر ساز به وجود نخواهد آمد.

وی با تقدیر از فعالیت مجمع خیرین فرهنگساز و شهرساز شیراز ضمن ارائه گزارشی از این بازدید گفت: اجرای این پروژه ورزشی اقدامی پسندیده است که در یکی از نیازمندترین مناطق شیراز برای ارائه خدمات به مردم انجام شده و نشان دهنده سلیقه خوب و تصمیم‌ درست بانیان این امر خیر است.

استاندار فارس همچنین از اعلام آمادگی خیر بانی پروژه مذکور برای ساخت ۲۲مجتمع دیگر فرهنگی ورزشی مانند مجتمع فرهنگی ورزشی ماهان در مناطق یازده گانه شهرداری شیراز خبر داد که نیمی از این پروژه‌ها ویژه بانوان است.

وی تصریح کرد :در همین راستا قرار شد هفته آینده با حضور جمعی از مسئولین شهر و سازمانهای مربوطه جلسه‌ای تشکیل شود و در این زمینه تصمیم گیری های لازم اتخاذ گردد.

نماینده عالی دولت در استان فارس بیان کرد: بر این مبنا تامین زمین بر عهده شهرداری، نظارت و هماهنگی به عهده سازمان ورزش وجوانان و ساخت این پروژه ها نیز توسط خیر خواهد بود.


ایمانیه ادامه داد:یکی دیگر از اقدامات مناسب این مجمع انجام‌ برخی فعالیت در حوزه مبارزه با اعتیاد و درمان معتادان است که انجام‌ چنین حرکتهایی با همکاری سازمانهای مردم نهاد و پویش نه به اعتیاد یکی از اقدامات ضروری فرهنگی و اجتماعی است که قرار است در کنار هر کدام از مجتمع‌های فرهنگی ورزشی که بحث شد یکی از این مراکز ایجاد شود.

استاندار فارس با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی فعالیت های خیرین ، عنوان کرد:رسانه ها در این زمینه تاکنون همکاری خوبی در توسعه فرهنگ انجام کارهای خیر داشتند که میتواند با قدرت بیشتری ادامه یابد.

وی افزود: اظهار کار خیر باعث تشویق و ایجاد انگیزه برای تمام کسانی میشود که قصد دارند در این حوزه فعالیت داشته باشند.

ایمانیه یادآور شد: شبکه مجامع خیرین نیز به همین دلیل ایجاد شده تا در این زمینه اطلاع رسانی لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/ ر


نظرات بینندگان