کد خبر: ۱۵۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۴ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
نایب رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز:

موسیقی پارکهای بازی باید متناسب با سن کودکان باشد

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با توجه به اینکه مخاطب اصلی پارکهای بازی، کودکان هستند، تلاش است نغمه های کودکانه در این پارکها طنین انداز و فضا برای این نونهالان تلطیف شود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، افسانه خواست خدایی نایب رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا، با تاکید بر مناسب سازی فضاهای تفریحی و ورزشی کودکان متناسب با روحیه آنها افزود: با توجه به اینکه مخاطب اصلی پارکهای بازی، کودکان هستند، تلاش است نغمه های کودکانه در این پارکها طنین انداز و فضا برای این نونهالان تلطیف شود.

وی این طرح را از پیشنهادات کارگروه کودک و نوجوان کمیته خانواده و بانوان شورا عنوان کرد و افزود: با تصویب این طرح در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا و در راستای تقویت حس پویایی و نشاط کودکان به زودی در همه پارکهای بازی این طرح اجرایی می شود.

خواست خدایی با اشاره به اثرات مخرب موسیقی نامتناسب بر روحیه کودکان افزود: بهره برداران وسایل بازی در پارکها، ملزم به حذف این موسیقیها و متناسب سازی آن با سن کودکان در دستگاه های بازی تعبیه شده در پارکها هستند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: شورا ، شیراز ، خواست خدایی
نظرات بینندگان