کد خبر: ۱۵۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
بعد از دو ساله؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن در فارس برگزار می‌شود

قائم مقام ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی فارس از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن بعد از وقفه دو ساله به دلیل شیوع کرونا در این استان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده و در شهرهای آبی و زرد راهپیمایی بلامانع است.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان، قائم مقام ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس امروز، ۴ بهمن در نشست این ستاد که در دفتر امام جمعه شیراز برگزار شد، گفت: ۲۷ کمیته و کارگروه در شیراز برای گرامیداشت دهه فجر و ۴۵۰ کارگروه هم در شهرستان‌ها تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه بصیرت‌افزایی، وحدت، همبستگی ملی، خودباوری، اعتماد به نفس و دشمن‌شناسی در گرامیداشت دهه فجر مورد توجه است، گفت: شعار محوری امسال جشن ملی ۱۴۰۰ است چراکه دهه فجر دهه جشن و شادی به مناسبت انقلاب اسلامی است و در همین راستا برنامه‌ها به صورت جشنواره برگزار می‌شود.

ملک‌مکان با اشاره به نامگذاری ایام دهه فجر از ۱۲ بهمن تا ۲۲ این ماه افزود: به ترتیب روزها به این عناوین نامگذاری شدند؛ انقلاب اسلامی امام خمینی مستضعفان پیشگامان انقلاب، خودباوری جوان ایرانی، جهاد و مقاومت ایثار و شهادت، معنویت و بصیرت خدمت صادقانه، قران عترت غیرت دینی، عدالت محوری و فسادستیزی، تکریم مقام زن تحکیم بنیاد خانواده، ثبات امنیت و اقتدار نظامی، اقتصاد مقاومتی کارآفرینی، جهش علمی نخبه‌پروری تمدن اسلامی، عزت عقلانیت تجلی وحدت ملی.

وی با بیان اینکه بنا بر این است که ۲۲ بهمن راهپیمایی به صورت رسمی برگزار شود، گفت: برنامه‌ریزی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده و در شهرهای آبی و زرد راهپیمایی بلامانع است. همچنین مسیر راهپیمایی به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شود که به محل اقامه نماز جمعه منتهی شود‌.

قائم مقام ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی فارس با تصریح اینکه دو سخنران کشوری در ۱۲ و ۲۲ بهمن ماه حضور دارند، افزود: ۱۲ بهمن‌ماه مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه هماهنگ شده است و ۲۲ بهمن نیز عباس حاجی‌بابایی نماینده مجلس در مراسم سخنرانی می‌کنند و امسال ضرورت دارد که مردم حضور باشکوهی داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان