کد خبر: ۱۵۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۸ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
در ایام دهه فجر صورت می‌گیرد؛

ارائه خدمات رایگان بهداشتی به مناطق روستایی و عشایری فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در تشریح برنامه‌های ایام دهه فجر این اداره‌کل از ارائه خدمات رایگان بهداشتی به روستاها و مناطق عشایری استان خبر داد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس امروز، ۴ بهمن در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان به تشریح برنامه‌های این اداره‌کل در ایام دهه فجر پرداخت و گفت: افتتاح واحدهای مسکونی نیازمندان و برپایی جشن‌های ازدواج، اهدای جهیزیه و توزیع سبدهای معیشتی از جمله برنامه‌های در این ایام هستند.

وی افزود: همچنین حمایت از طرح‌های اشتغال مددجویان کمیته امداد و خدمات رایگان بهداشتی به روستاها و نقاط عشایری از برنامه‌های دهه فجر است.

حمیدرضا ایزدی، رئیس سازمان صمت استان فارس نیز در این مراسم گفت: استفاده بهینه از توان کسبه و اصناف در دهه فجر مورد توجه است همچنین از روز یازدهم آذین‌بندی فروشگاه‌ها، پاساژها و واحدهای صنفی در خور شأن شیراز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اطراف محل شاهچراغ(ع) با حضور روسای اتحادیه‌های صنفی برپایی جشن و پذیرایی از مردم را داریم، افزود: دیدار با خانواده شهدا با اولویت شهدای انقلاب اسلامی و ارائه کمک‌های مومنانه نقدی و غیرنقدی از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/م
نظرات بینندگان