کد خبر: ۱۵۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
در دهه فجر صورت می گیرد:

آغاز به کار طرح احیای هویت فرهنگی ـ اجتماعی محلات شیراز

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در تشریح برنامه‌های دهه فجر این سازمان از کلید خوردن طرح احیای هویت فرهنگی ـ اجتماعی محلات شیراز با محوریت مساجد در ایام دهه فجر خبر داد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، مصطفی مشفقیان، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز امروز، ۴ بهمن در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی فارس با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه ۳ جانبه بین صداوسیما و اوج و شهرداری برای ساخت سریال احمدبن‌موسی(ع) بیان کرد: مستند ۱۰ قسمتی به اسم رنج دوران نیز به صورت موشن گرافیکی تولید شده است.

وی افزود: همچنین طرح احیای هویت فرهنگی اجتماعی محلات با محوریت مساجد که یک طرح جامع فرهنگی است در دهه فجر کلید می‌خورد.

مشفقیان با بیان اینکه ۱۸ پروژه عمرانی برای افتتاح در دهه فجر در نظر گرفته شده است، گفت: در سطح شهر فضاسازی با رویکرد معرفی دستاوردهای انقلاب تبلیغات و فضاسازی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ۴۵۰۰ متر فضای تبلیغی در نظر گرفته شده است، افزود: ورود جدی برای معرفی دستاوردهای ۴۲ ساله انقلاب در این مدت صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول با تصریح اینکه شهرداری در فضاسازی شهری در مناسبت‌های مختلف دست تنها است و می‌طلبد دیگر دستگاه‌ها در امور فرهنگی مشارکت کنند، گفت: رویداد سفیر آفتاب در ۱۲ نقطه شهر و در محلات پرجمعیت و کم برخوردار برگزار می‌شود‌.

معاون فرهنگی شهرداری شیراز با بیان اینکه در این ایام افتتاح فاز اول بلندگوهای شهری را خواهیم داشت، گفت: در دهه فجر کاربری مسیر راهپیمایی را ساپورت می‌کند و در مناسبت‌های دیگر نیز استفاده می‌شود و با تکمیل این بلندگوها ۶۸ کیلومتر از فضای شیراز را تحت پوشش قرار می‌دهد.

انتهای پیام/م
نظرات بینندگان