کد خبر: ۱۵۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۲ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۰

اجرای ۱۰ برنامه قرآنی طی ایام دهه فجر در فارس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از اجرای ۱۰ برنامه در حوزه قرآن و عترت به همت این اداره‌کل طی ایام دهه فجر در این استان خبر داد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، ۴ بهمن در نشست هم‌اندیشی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان با بیان اینکه بخش ادیان توحیدی دهه فجر امسال به عهده این اداره‌کل گذاشته است، گفت: برنامه‌های مفصلی از جمله غبار روبی قبور شهدا و تجلیل از خانواده ادیان توحیدی، مجموعه مسابقات متعدد، دعا و نیایش و شرکت در مراسم ۲۲ بهمن پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: در حوزه قرآن و عترت هم ۱۰ برنامه پیش‌بینی شده است که برگزاری محافل انس با قرآن و اجرای مسابقه کتاب از جمله آن‌هاست.

قانعی بیان کرد: برگزاری جشنواره کالا و محصولات فرهنگی، برگزاری جشنواره فیلم فجر و موسیقی فجر، برگزاری اختتامیه جشنواره سردار عشق، برگزاری جشنواره مد و لباس فجر و اکران فیلم‌های مستند نیز از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام‌الله دهه فجر است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس نیز در این نشست گفت: در جهت شعار سال اقدامات رفع موانع تولید را پیگیری می‌کنیم و اقدامات دستگاه‌ها را می‌خواهیم در این زمینه رصد کنیم.

وی با بیان اینکه همایش رفع موانع تولید از مهم‌ترین اقدامات در این ایام است، بیان کرد: دهه فجر بنا داریم که پایان حضور معتادان متجاهر در سطح شیراز باشد و اکنون هم هزار نفر جمع‌آوری شدند‌.

انتهای پیام/م
منبع: ایکنا
برچسب ها: شیرازه ، شیراز ، فارس ، ارشاد ، قانعی
نظرات بینندگان