کد خبر: ۱۵۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۹ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰

آیت الله دژکام خواستار اولویت‌دهی به مطالبات مردم و ایثارگران فارس شد

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس خواستار اولویت‌دهی مطالبه مردم و ایثارگران فارس شد و گفت: برخی مسائل با لطافت و آداب در شیراز بیان می‌شود و این لطافت در روحیات این مردم، مانع عنایت مسئولان به فارس نشود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس امروز، ۴ بهمن در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: امیدواریم مدیریت جنابعالی در سطح کشور باعث شود مسائل جامعه ایثارگری به شکلی برطرف شود و نهایتاً به هدف اصلی که تکریم شهادت و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار است، دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه فارس چون استان فرهنگی است و کار فرهنگی مقرون به آداب خاصی است، افزود: مردم فارس با حیا و ماخوذ به حیا مطالبه‌گری می‌کنند و لازم است این نوع مطالبه‌گری با توجه بیشتری از سوی مسئولان مورد توجه باشد، چون مردم این استان به ویژه خانواده معزز شهدا با حجب و حیا صحبت کرده و محکم درخواست خود را نمی‌گویند.

آیت‌الله دژکام خواستار اولویت‌دهی مطالبه مردم و ایثارگران فارس شد و گفت: برخی مسائل با لطافت و آداب در شیراز بیان می‌شود و این لطافت در روحیات این مردم، مانع عنایت مسئولان به فارس نشود.

امام جمعه شیراز با اشاره به بودجه کشور اظهار کرد: همه جای ایران سرای من است، اما اگر مدعی عدالت هستیم، سهم عادلانه این استان لحاظ شود زیرا محاسبه عادلانه بیش از چیزی است که تخصیص یافته است.

انتهای پیام/ ر

منبع: ایکنا
نظرات بینندگان