کد خبر: ۱۵۲۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۰

تبِ آپ؛ هم افزایی دغدغه مندان در تحول بنیادین آموزش و پرورش

دبیراجرایی تب آپ از برگزاری دومین رویداد مردمی تب آپ در ۹ بهمن ماه خبر داد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، امید امیری، دبیر اجرایی دومین دوره رویداد تب آپ (تحول بنیادین آموزش و پرورش) در گفتگو با خبرنگار این رسانه اظهار داشت: پس از برگزاری موفق اولین دوره رویداد متفاوت تب آپ در سطح شهرستان شیراز، در سال جاری این رویداد در سطح استان فارس برگزار می شود.

وی از اهداف این رویداد ایجاد فرصت برای افراد یا گروه های مردمی که به دنبال فرصتی برای ارائه طرح های خود در مجامع عمومی برشمرد و افزود: از اهداف دیگر این رویداد، ایجاد فرصت ارتقاء و آموزش خانواده یا گروههای مردمی که دغدغه تعلیم و تربیت و ایجاد بستر برای حمایت یا اجرایی شدن طرحهای نوآورانه و کارآمد توسط مجموعه های تربیتی مردمی یا جلب حمایت برخی نهادهای دولتی است.

دبیر اجرایی تب آپ با اشاره به برگزاری رویداد در دو بخش انفرادی و گروهی گفت: ثبت نام در این رویداد 7 بهمن ماه ادامه دارد و افتتاحیه رویداد نیز در 9 بهمن ماه سال جاری برگزار می گردد.

امیری در خصوص شیوه برگزاری رویداد تب آپ تصریح کرد: از 9 تا 12 بهمن ماه، ارائه فعالان و تحول‌خواهان حوزه تعلیم و تربیت کشور را خواهیم داشت و در 13 بهمن یک نشست تخصصی با حضور آقایان محمد آذین، احمدرضا اعلایی و اردوان مجیدی برگزار می گردد.

وی بابیان اینکه پس از کارگاه ها افراد شرکت کننده بازه ای فرصت خواهند داشت برای ایده پردازی و ارتقا طرح های خود جهت ارائه در مرحله اول، مطرح کرد: همچنین در مرحله دوم این رویداد ویژه افرادی راه یافته به این مرحله، آموزش های تخصصی مجموعه ی صراط در راستای ارتقای طرح و ایده ها برگزار می شود که اختتامیه این مرحله در 23 اسفندماه همزمان با روز جوان و با حضور مسئولین استانی و آموزش و پرورش برگزار می گردد.

مسئول روابط عمومی موسسه صراط ادامه داد: هزینه ثبت نام در این رویداد به صورت گروهی 35 هزارتومان و به صورت فردی 45 هزارتومان است که هدیه گروه اول 5 میلیون، گروه دوم 3 میلیون، گروه سوم 2 میلیون و گروه های چهارم تا چهاردهم یک میلیون تومان است.

امیری بیان کرد: همچنین هدیه نفر اول یک میلیون تومان و نفر دوم تا پنجم 500 هزار تومان است و افراد علاقه مند به حضور در این رویداد می توانند به سایت کانون نخبگان و آینده سازان به نشانی K-nokhbegan.ir مراجعه کنند.

تبِ آپ؛ هم افزایی دغدغه مندان در تحول بنیادین آموزش و پرورش

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان