کد خبر: ۱۵۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۴ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون خبرداد:

اجرای ۱۸۰ برنامه طی دهه فجر در شهرستان کازرون

توکل گفت: همه تلاش بسیج در جهت خدمت و رضایت مردم می‌باشد و در دهه فجر با محوریت ۱۱ مسجد و استفاده از سخنرانان استانی و کشوری با حضور قاطبه مردم انقلابی که شان و جایگاه شهرستان کازرون در طول تاریخ برجسته بوده ان شاء الله برنامه‌ها را در دهه فجر امسال همراه خواهیم کرد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در نشستی با اصحاب رسانه در آستانه دهه مبارک فجر، انتقال ارزش‌ها و فرهنگ انقلاب اسلامی را به نسل جوان ضروری دانست و اتحاد، همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان را از دیگر ضروریات عنوان کرد.

سرهنگ توکل افزود: امروز مسئولان موظف هستند به کار مردم رسیدگی کنند و هرگونه سستی در کار مردم؛ خیانت است.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است، گفت: ولایت و رهبری یکی از شاخص‌ترین و مهم‌ترین عوامل پیدایش و تدوام انقلاب اسلامی است که جوانان و نوجوانان که نسل جدید انقلاب اسلامی هستند باید این را بدانند.

فرمانده مقاومت بسیج کازرون گفت: امروز ایران اسلامی به جایی رسید که بدون اتکا به غرب و قدرت‌های بزرگ جهانی به رشد و بالندگی در تمام عرصه‌ها رسیده است.

وی با بیان این نکته که صاحبان اصلی انقلاب و نظام اسلامی مردم ایران هستند گفت: همه تلاش بسیج در جهت خدمت و رضایت مردم می‌باشد و در دهه فجر با محوریت ۱۱ مسجد و استفاده از سخنرانان استانی و کشوری با حضور قاطبه مردم انقلابی که شان و جایگاه شهرستان کازرون در طول تاریخ برجسته بوده ان شاء الله برنامه‌ها را در دهه فجر امسال همراه خواهیم کرد.

توکل استقبال نمادین ورود امام خمینی (ره)، برگزاری جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی به میزبانی مساجد کازرون وبا حضور اصناف، خانواده کارگران شهرداری ونیرو‌های مسلح، بزرگداشت مرحوم آیت الله ایمانی (ره)، ویزیت رایگان درمان، رزمایش کمک مومنانه، شب‌های انقلاب با استفاده از سخنرانان استانی و کشوری، خدمت گروه‌های جهادی در مناطق محروم، رزمایش کمک مومنانه، برگزاری کرسی آزاد اندیشی، برگزاری جشن بچه‌های کازرون، تجلیل از کادر درمان وحضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه و... که با رعایت اصول بهداشتی انجام خواهد شد را از مهمترین عناوین برنامه‌های اجرایی دهه فجر امسال نام برد.

انتها پیام/ح
نظرات بینندگان