کد خبر: ۱۵۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس کازرون

مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب امسال با مشارکت مدارس سلمان فارسی و این بار به میزبانی دبیرستان شهید بستانپور این شهر، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی، با حضور سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولان شهرستان و تعدادی محدودی از دانش آموزان نواخته شد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب امسال با مشارکت مدارس سلمان فارسی و این بار به میزبانی دبیرستان شهید بستانپور این شهر، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی، با حضور سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولان شهرستان و تعدادی محدودی از دانش آموزان نواخته شد. 
 
مدیر آموزش و پرورش کازرون در سخنان کوتاهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آغاز دهه مبارک فجر، اظهار داشت: ما هر چه داریم از برکت نظام و انقلاب است و باید قدر آن را بدانیم. 
 
امیرحسین جمشیدی با بیان اینکه روز به روز بر اقتدار ایران در دنیا افزوده می شود، افزود: عامل پیروزی انقلاب و موفقیت آن در ادامه، سه عامل اصلی ایمان به خدا، همدلی و اتحاد و ولایت و رهبری مقتدر نظام بوده است. 

تجلیل از 10 نفر از جانبازان و آزادگان دوران انقلاب، اجرای تواشیح، دکلمه و هم نوازی دف  توسط دانش آموزان، اجرای گروه موزیک ارتش و قرائت بیانیه بسیج دانش آموزی از دیگر برنامه های این مراسم بود. 

گفتنی است این مراسم به صورت مستقیم از شبکه شاد برای مدیران مدارس و سایر دانش آموزان پخش شد. 

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان