کد خبر: ۱۵۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۶ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
امام جمعه کازرون:

موفقیت فرماندار جدید در بالندگی شهرستان با حمایت و همدلی همگانی تضمین می‌شود/قانون برای حفاظت از جان پلیس در برابر اشرار اصلاح شود

صباحی تاکید کرد: تا کی پلیس باید تاوان نقص قانون را بدهد و جوانان بی گناه حافظ امنیت پرپر شوند، باید بر این مظلومیت، خون گریست. حال که ناجا در خط مقدم مبارزه با اراذل و اوباش است، باید کاملا حمایت شود، چرا که این مهم مطالبه مردمی است.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون در دومین خطبه نماز جمعه این شهر ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام هادی(ع) گفت: این معصوم فرمودند که مردم در دنیا با اموالشان و در آخرت به واسطه اعمالشان شناخته می شوند. خداوند دنیا را جهت امتحان و گرفتاری خلق کرده و هیچکس نیست که در دنیا گرفتار نباشد. آنچه پایدار و ماندگار می‌ماند آخرت است و سختی های دنیا ثوابی برای آخرت هستند.

وی همچنین ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی و همچنین شهادت افسر نیروی انتظامی فارس، سرهنگ دوم رنجبر که در مقابل سارق مسلح جان خود را فدا کرد افزود: بدون شک یکی از بزرگترین نعمت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تامین امنیت و آرامش برای عموم مردم است، تصریح کرد: این مهم با فداکاری، جانفشانی و مجاهدت های سربازان مومن و متعهد حریم امنیت حاصل شده که تداوم آن مدیون دلاوری، هوشیاری و همچنین در گرو حفظ اقتدار و قاطعیت نیروهای انتظامی و اصلاح قوانین درخصوص حمایت از پلیس در برخورد با ناامن کنندگان امنیت جامعه و اراذل و اوباش است.

موفقیت فرماندار جدید در بالندگی شهرستان با حمایت و همدلی همگانی تضمین می‌شود/قانون برای حفاظت از جان پلیس در برابر اشرار اصلاح شود

امام جمعه کازرون تصریح کرد: قانون در حفاظت از جان ماموران پلیس نیاز به اصلاح دارد. چه شده که اراذل و اوباش جرات پیدا کرده اند مامور پلیس را در ملا عام به شهادت برسانند. از این رو دستگاه های قانونگذار لازم است که سریعتر عمل کنند.

وی تاکید کرد: تا کی پلیس باید تاوان نقص قانون را بدهد و جوانان بی گناه حافظ امنیت پرپر شوند، باید بر این مظلومیت، خون گریست. حال که ناجا در خط مقدم مبارزه با اراذل و اوباش است، باید کاملا حمایت شود، چرا که این مهم مطالبه مردمی است.

خطیب جمعه کازرون در ادامه ضمن تشکر از زحمات سرپرست فرمانداری و معرفی فرماندار جدید شهرستان کازرون اظهار داشت: فرماندار جوان، بومی، مومن و با انگیزه سکان اجرایی امور دولت را در شهرستان به عهده گرفت. فرمانداری کازرون کارهای مهمی پیش رو دارد که نیازمند است به دور از حواشی با حمایت و هدف گذاری صحیح و همدلی به جایگاه اصلی کازرون نه تنها در استان بلکه به عنوان یک شهر اثر گذار در کشور نیز دست یابد.

حجت الاسلام صباحی با بیان اینکه ۳۷ درصد از مردم دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند گفت: در برابر توصیه پزشکان نسبت به پیشگیری از ویروس کرونا مخالفت نکنیم و همکاری لازم را جهت دریافت دز اول تا سوم را برای مقابله با این ویروس نیز داشته باشیم.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان