کد خبر: ۱۵۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۰

وزیر راه و شهرسازی وارد فارس شد

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح و بازدید از چند پروژه به مناسبت دهه فجر در رأس هیاتی پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ وارد جهرم استان فارس شد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم، در سفری یک روزه به فارس نخست وارد جهرم شد و فرودگاه بین‌المللی این شهر را افتتاح کرد. 

در این سفر به صورت رسمی فرودگاه جهرم به عنوان فرودگاه بین‌المللی معرفی شد و بازدید از این فرودگاه از دیگر برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به این شهرستان بود.

با تصویب دولت، به استناد تبصره (۱) ماده (۱۰۳) قانون امور گمرکی و با هدف تسهیل در صادرات و رونق گردشگری در کشور، فرودگاه شهدای جهرم در استان فارس را به عنوان فرودگاه بین‌المللی و مرز مجاز برای ورود و خروج کالا و مسافر تعیین شد.

همچنین قرار است در این سفر ، پروژه بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی سیدالشهدا (ع) جهرم با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونین وزیر بهداشت به  بهره برداری برسد.

ساخت این بیمارستان در سال ۱۳۸۷ در ۷ طبقه با ۲۷ هزار متر مربع زیر بنا آغاز شد. این بیمارستان را بزرگترین بیمارستان واقع در شهرستان‌های استان فارس، بزرگترین پروژه بهداشت و درمانی دولتی پس از انقلاب در استان و دومین بیمارستان فوق‌تخصصی این استان  توصیف کرده اند. 

وزیر راه و شهرسازی همچنین در این سفر، چند پروژه را افتتاح و از پروژه‌های حوزه راه دیدن می‌کند. بازدید از فرودگاه بین‌المللی شیراز، بازدید از کمربندی جنوبی شیراز، بازدید از شهر جدید صدرا و بازدید از قطعه ۸ آزادراه شیراز- اصفهان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر راه به فارس اعلام شده است.


وزیر راه و شهرسازی وارد فارس شد

وزیر راه در ادامه در چند جلسه به منظور بررسی و حل مشکلات اراضی موقوفات در اختیار ارتش برای ساخت ۵۵۰۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن، شورای مسکن و راه و جلسه طرح و توسعه حرم مطهری احمدی شرکت خواهد کرد.زیارت آستان قدس احمدی و محمدی و بازدید از پروژه‌های مورد تقاضای نمایندگان فارس و بازدید از روند پیشرفت کمربند شمال شرقی شیراز از دیگر برنامه‌های سفر وزیر راه به فارس اعلام شده است.

در این سفر تنی چند از معاونان و مسئولان وزارت راه و شهرسازی، استاندار فارس، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور و برخی مسئولین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کنند.


انتهای پیام/م
نظرات بینندگان