کد خبر: ۱۵۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

آسمانی صاف و جوی پایدار در شبانه روز آینده

کارشناس اداره کل هواشناسی استان فارس از متوسط بارش استان از شنبه تا روز یکشنبه خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محسن علیمردانی کارشناس  هواشناسی اداره کل استان فارس   در گفت گو با خبرنگار این رسانه‌گفت: بر اساس بررسی در سال زراعی جاری متوسط بارش استان فارس تا  شنبه ۲۳ بهمن  ۱۸۲میلیمتر بوده که نسبت به سال گذشته ۶۰درصد افزایش داشته است.

علیمردانی گفت: بیشترین بارش را در سال زراعی جاری تاکنون ایستگاه سپیدان داشته با بارش ۴۳۳ میلی متر بوده و کمترین بارش را در سال زراعی جاری از ایستگاه ایزدخواست با ۷۵میلیمتر در استان فارس گزارش شده است.


وی با بیان اینکه تا ساعت ۱۲ امروز شیراز  در سمت شرق(ایستگاه فرودگاه) ۳ میلیمتر   تا کنون و درسمت شمال غرب شیراز ( شهرک گلستان) ۶ میلیمتر بارش را شاهد بوده است، شهرستان هایی که در این سامانه تا کنون بارشی نداشتند گراش و لار و لامرد و مهر بودند

علیمردانی در ادامه گفت: بیشترین بارشها تا ساعت ۹:۳۰ امروزبه ترتیب متعلق به  سپیدان  با ۱۹ میلیمتر جهرم ۱۶ و نورآباد ۱۳و نیریز و ایزدخواست و اقلید با ۱۲ میلیمتر و خرامه ۱۱ و فسا و خفر با ۸ میلیمتر بوده است.

این کارشناس هواشناسی در پایان اظهار داشت: کمترین بارشها مربوط به فراشبند کمتر از یک میلیمتر و خنج و فیروزآباد و فورگ با یک میلیمتر بوده است.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان