کد خبر: ۱۵۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

افتتاح اولین کلاس تخصصی دانش آموزان استثنایی مدرسه نصر در شیراز

دومین کلاس تربیت بدنی ویژه دانش آموزان استثنایی برای اولین بار در استان در آموزشگاه استثنایی نصر با ۲۰۰متر زیر بنا و اعتبار یک میلیارد و سیصد میلیون افتتاح شد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، آیین افتتاح اولین کلاس تخصصی دانش آموزان استثنایی مدرسه نصر و مجموعه ورزشی شهید فرارویی در شیراز امروز 27 بهمن ماه به همت تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس و با شرکت خانواده‌های شهدا ورزشکاران و مدیران ورزشی استان با سخنرانی عسگری مدیر کل اداره آموزش و پرورش و صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

در ادامه عسگری مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت: ورزش اصولاً در جهت تقویت روح و جسم و در کنار آموزش بوده و نیاز اولیه یک آموزش خوب داشتن جسم سالم و روحیه لازم جهت طلب علم میباشد.

وی ادامه داد: مجموعه ای که در حال افتتاح است با همکاری خوب و مدبرانه معاونت تربیت بدنی وزارت اموزش و پرورش و با توجه به نیاز دانش آموزان با کار خوب همکارانمان درناحیه ۳ به اتمام رسیده و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کل استان بتوانیم محیط و اماکن ورزش را به استاندارد مطلوب برسانیم.

سخنران آخر مراسم ستاری فرد معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش بود که وی ضمن ابراز خرسندی از افتتاحیه مجموعه شهید فرارویی گفت: اموزش پرورش به عنوان یک نهاد انسان ساز و به عنوان یک مولد انسانی سرمایه استانی کشور باید به سمت تقویت ایثار و شهادت قدم بردارد و ما افتخار داریم که بتوانیم راه شهیدان و اسوه های  مقاومت را در جامعه سالم ادامه دهیم.

ستاری فرد تاکید کرد: استان پهناور فارس با ۵۹ منطقه و ناحیه و با مدیریت خوب  همکارانمان آینده روشنی را در حوزه علم و ورزش شاهد خواهد بود و امیدواریم مدیران مدارس که مدیران انسان سازو آینده جامعه را می سازند بتوانند جامعه ایی عاری از هرگونه مشکلات را تحویل کشور عزیزمان دهند و انشالله در آینده شاهد تحول خوب در این استان شهید پرور باشیم.

در پایان مراسم مجموعه ورزشی شهید محمدکاظم فرارویی در ناحیه سه شیراز در رشته های فوتبال والیبال  و هندبال هر کدام به مساحت ۸۰۰ به همراه سالن اختصاصی کشتی با ۱۳۰متر و همچنین پیست مجهز اسکیت با اعتبار بالغ بر ۲۵میلیارد ریال توسط خانواده های شهید فرارویی افتتاح گردید.

شایان ذکر است دومین کلاس تربیت بدنی ویژه دانش آموزان استثنایی برای اولین بار در استان در آموزشگاه استثنایی نصر با ۲۰۰متر زیر بنا و اعتبار یک میلیارد و سیصد میلیون افتتاح شد.

انتهای پیام/ح
نظرات بینندگان