کد خبر: ۱۵۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

جنبش دانشجویی در راستای حل مسائل کشور سهم قابل توجهی داشته باشد

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: جنبش دانشجویی با اعتلا و ارتقای سطح نقش آفرینی خود، در راستای حل مسائل اولویت دار کشور سهم قابل توجهی داشته باشد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، سعید یوسفی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس  امروز در جلسه انتخابات دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس گفت: رویکرد مسئله محوری و توجه به پنج مرحله شناخت مسئله، کشف پاسخ، گفتمان سازی، مطالبه گری و عملیات جهادی برای حل مسائل مبتنی بر نظام اندیشه‌ای امامین انقلاب، به منظور تخصصی کردن نوع نقش آفرینی و حرکت به سمت کارآمدی نظام جمهوری اسلامی از اصول بنیادین بسیج دانشجویی است.

وی گفت: جنبش دانشجویی با اعتلا و ارتقای سطح نقش آفرینی خود در بدنه مدیریتی کشور، با اتکا به پشتوانه روحیه جهادی، اتصال واقعی به نهاد علم، فهم مسائل و اولویت ها، در گسترش شبکه گسترده هسته‌های مسئله محور جوانان در راستای حل مسائل اولویت دار کشور سهم قابل توجهی داشته باشد.

میلاد حاجی زاده مدیر مطالبه گری و گفتمان سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس نیز گفت: ارتقای سطح نقش آفرینی و بسترسازی برای گسترش نشاط و تحقق بصیرت در پرتو معرفت و معنویت از اهداف بسیج دانشجویی در فعالیت‌ها است.

به گفته مدیرمطالبه گری و گفتمان سازی بسیج دانشجویی فارس؛ هرگونه فعالیت و اعلام موضع در این راستا با رعایت ظرافت‌ها و شرایط دانشگاه‌ها انجام می‌گیرد. شورای تبیین مواضع به عنوان اتاق عملیات منسجم بسیج دانشجویی با محوریت بدنه تشکلی در ایجاد زمینه نقش آفرینی دانشجویان انقلابی در همه عرصه‌های مورد نیاز و مسائل پیش روی انقلاب اسلامی، بستری فعال، چابک و خلاق برای راه اندازی حرکتی عمومی در راستای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است.

در این نشست سپهر قاسمی به عنوان دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس انتخاب و از زحمات محمدحسین اسفندیاری دبیر پیشین این شورا تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/ح

نظرات بینندگان