کد خبر: ۱۵۳۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۸ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
امام جمعه شهرستان مرودشت:

نیازمند نظارت بیشتر بر بازارشب عید هستیم/دنیا امروز به ما حق میدهد که جمهوری اسلامی خواسته هایش منطقی می باشد

حجت الاسلام آقائی با بیان اینکه نظارت بر بازار و توزیع کالاها در ایام شب عید مهم است، گفت: اگر نظارت نباشد هرج و مرج به وجود می‌آید بنابراین خواهان اجرای نهضت نظارت بر قیمت کالا و اجناس در سطح شهرستان هستیم.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، حجت الاسلام و المسلمین مهدی آقایی امام جمعه شهرستان مرودشت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان واعیادشعبانیه ،بیان کرد :باید قدر ماه شعبان را بندانیم ماه شعبان ظرفیت زیادی برای خود شناسی  وآماده سازی برای ضیافت عظیم خداوند را دارد.

وی با اشاره به پیش رو بودن روز پاسدار و روز جانباز اظهار كرد: همه مردم ایران آسایش و امنیت خود را مدیون پاسداران و جانبازان ایثارگر هستند كه در تمامی دوره های پس از پیروزی انقلاب سینه خود را سپر كرده و در برابر استكبار جهانی و عوامل آن ایستادند. 

آقائی در ادامه با اشاره به پایان سال و هفته احسان و نیکوکاری، ضمن تبریک این هفته به مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره)وتشکر از زحمات آنان در رسیدگی به محرومین، خواستار کمک و رسیدگی مومنان به محرومان در آستانه سال جدید شد.

خطیب جمعه مرودشت در ادامه اظهار کرد : هفته منابع طبیعی و آبخیزداری، بهانه‌ای است تا اقشار مردم به اهمیت مسئله درختکاری توجه ویژه داشته باشندو کاشت نهال و توجه به درختکاری در فرهنگ ایرانی واسلامی ما جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی در ادامه گفت: آمریکای جنایتکار در تمامی برهه زمانی عامل اصلی بحران در جهان وخصوصا در غرب آسیا بوده و نمونه جدید و اخیر این بحران سازی، جنگ اوکراین است .

امام جمعه مرودشت با بیان اینکه دنیا امروز به ما حق می دهد که خواسته های جمهوری اسلامی منطقی می باشد ،بیان کرد:آمریکا دولت مافیایی است که بحران زا وبحران زیست می باشد واساس به وجود آمدنش از همان ابتدا بر پایه وشالوده بحران بوده است .

آقایی در ادامه به بازار شب عید اشاره نمود وافزود:به لطف شب عید برکات فراوانی هم برای کسبه وهم برای بازاریان وجود داردوخیروبرکت اصلی بازار در این است که فروشندگان منصف باشند.

خطیب جمعه مرودشت با بیان اینکه نظارت بر بازار و توزیع کالاها در ایام شب عید مهم است، گفت: اگر نظارت نباشد هرج و مرج به وجود می‌آید بنابراین خواهان اجرای نهضت نظارت بر قیمت کالا و اجناس در سطح شهرستان هستیم.

 حجت الاسلام آقائی در پایان به ظرفیت گردشگری شهرستان مرودشت اشاره نمود و افزود:با توجه به شرایط واکسیناسیونی حداقلی که صورت گرفته است امسال در ایام عید نوروز شاهد خیل کثیری از مسافران به این شهرستان هستیم ولذا برنامه ریزی برای ستاد تسهیلات نوروزی از واجبات است که متولیان امر در این زمینه باید تلاش وافری ازخود نشان دهند.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان