کد خبر: ۱۵۳۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
امام جمعه استهبان:

قبول کردن غده سرطانی اسرائیل به عنوان یک کشور مورد پذیرش هیچ انسان آزاده و مسلمانی نیست/ تاکید بر دستگیری از مستمندان

حجت الاسلام خاوری گفت: شب عید است هزینه های مضاعفی بر خانواده ها تحمیل می شود تعداد زیادی از خانواده ها در وضعیت بدی قرار دارند. ماه شعبان، ماه کار خیر و تمسک به شجره طوبی است. انشاءالله برای کمک به مستمندان، همسایگان، بستگان و آشنایان حتماً توجه کنید.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه،حجه الاسلام و المسلمین خاوری امام جمعه استهبان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان واعیادشعبانیه ،بیان کرد:شب عید است هزینه های مضاعفی بر خانواده ها تحمیل می شود تعداد زیادی از خانواده ها وضعیتی بدتر از دیگران دارند. ماه شعبان، ماه کار خیر و تمسک به شجره طوبی است. انشاءالله برای کمک به مستمندان، همسایگان، بستگان و آشنایان حتماً توجه کنید.

وی در ادامه گفت:همچنین هفته کمیته امداد است.حضرت امام در چهاردهم اسفند ۵۷ که تازه انقلاب به پیروزی رسیده بود کمیته امداد را برای رفع گرفتاری‌ها و نیازهای مردم و همکاری همگانی برای رفع نیاز مستمندان تشکیل داد و در این ۴۳ سال در زمینه های مختلف همچون بهداشت و درمان، ازدواج، تهیه جهیزیه، مسکن فعالیت داشته است.بخشی از بودجه این نهاد که توسط مردم تامین می شود نیازمند همکاری همگانی مردم است.

امام جمعه استهبان با اشاره به پیش رو بودن روز پاسدار و ولادت امام حسین (ع) اظهار داشت: میلاد سالار و سرور شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین را در پیش داریم؛ باید مجالس امام حسین، با رونق،شکوه و عظمت برگزار شود.
ما در جامعه  می بینیم اگر سپاه نبود چه وضعیتی  بوجود می‌آمد در سایر کشورهای دیگر مخصوصا در این جنگ اخیر که پیش آمد وضعیتی که حاکم شد بر کشوری که پشتش آمریکا و ناتو هست، قدرتمند ترین قدرت دنیا پشتیبان این کشور است، ولی می بینیم کشور عزیز ما به خاطر نیروهای مسلح و  بخصوص سپاه با عزت و مقتدر ایستاده است و هیچ کس جرأت به خودش نمی دهد تعرضی نسبت به مملکت ما داشته باشد. از همه نیروهای مسلح انتظامی ارتش و سپاه قدردانی می‌کنیم.
همچنین روز میلاد حضرت عباس (ع) روز جانباز نامگذاری شده است قدردانی می کنیم از صبور و شاکر بودن این عزیزان که سال ها با درد ورنج وبیماری زندگی می کنند. همچنین روز میلاد امام سجاد (ع) را تبریک وتهنیت عرض می کنم.

 حجت الاسلام خاوری در پایان خاطر نشان کرد:نماینده عربستان در سازمان ملل گفته است: ۵۷ عضو رسمی شورای همکاری اسلامی موافق با این هستند که هم فلسطین هم اسرائیل را به رسمیت بشناسد،نه تنها زیر قول خود زدند بلکه از طرف ۵۷ کشور اسلامی هم خواستار این هستند که اسرائیل را به رسمیت بشناسند.
این حرف را قطعا ملت های اسلامی وبسیاری از سران کشور ها نمی‌پذیرند، پشت کردن به آرمان فلسطین و به رسمیت شناختن غده سرطانی صهیونیست و او را به عنوان یک کشور قبول کردن، مورد پذیرش هیچ انسان آزاده ومسلمانی نیست.
ولی عربستان  آماده تبانی وجنگ است که این دولت کودک کش را به رسمیت بشناسد.
روز به روز واقعیت و باطن  امر خودشان را نشان می دهند و باعث میشود مردم دنیا این ها را بشناسند. رسما اعلام می کنند ما با اسرائیل هیچ جنگ و ستیزی نداریم اما با کشورهای شیعه ایران ،لبنان، عراق و افغانستان داریم، ال سعود همان ال یهود هستند پس بهتر که با زبان خودشان اقرار شود.



انتهای پیام/م
نظرات بینندگان